Puun kaato kilpailu Puun kaato kilpailu
hieno kämppä hieno kämppä
aasialainen vakooja tyty-yde aasialainen vakooja tyty-yde
ilta digimummon kanssa ilta digimummon kanssa
Vasemmiston ja oikeiston ero Vasemmiston ja oikeiston ero
FUCK FUCK
lammas lammas
perse perse
Tissikokoelma Tissikokoelma
sheeeet sheeeet
mä japanissa mä japanissa
Hapsi, Granit ja Basso Hapsi, Granit ja Basso
mitä tehdä mitä tehdä
Videokokoelma Videokokoelma
Piri toimii Piri toimii
Nagiksen leima Nagiksen leima
Ben ZyklonKyklop Ben ZyklonKyklop
Mutku maahanmuutto Mutku maahanmuutto
intialaista jätehuoltoa intialaista jätehuoltoa
minulla on unelma minulla on unelma
ne huijas ne huijas
Tyypillinen nainen ja kävely Tyypillinen nainen ja kävely
tepu tepu tepu tepu tepu tepu
Alko menee kohta kiinni Alko menee kohta kiinni
 872 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 31.07.2021 08:48:33
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 31.07.2021.

Riffe ja Saddam

[55487] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [750x726] [] []
tiedosto.jpg

31.07.2021 09:55:34
#485220 [+1] Piilota Suosittele

Saddam oli läjä paskaa mutta silti paras vaihtoehto. Hiekkaihmiset eivät osaa käsitellä tilannetta jossa niillä on vaihtoehtoja. Rautanyrkki on ainoa jolla ne apinat pysyy ruodussa.

31.07.2021 13:33:14
#485256 [+-] Piilota Suosittele

>>485220
paska äijähän se toki oli mutta ei sillä ollu mitään tekemistä al-qaedan, bin ladenin tai wtc tornien räjäytyksen kanssa niinkuin ameriikka antoi ymmärtää. myöskään sillä ei ollu niitä joukkotuhoaseita minkä takia sitä vastaan oli niin tärkeä lähteä sotaan. ja ylimääränen juttu mitä ei ollut niin mitään jatkosuunnitelmaa että mitä sitten kun saddam on poissa, kyllä irakilaiset varmaan ottaa vapauttajat vastaan kukkaseppelein ja hoitaa sen jälkeen asiansa kuntoon itsekseen ja laulaa kumbayaa. mitäpä tapahtuikaan? ISIS, perkele. ja sen mukana pakolaiskriisit ja mitä vielä.

kiitos bush

31.07.2021 18:39:22
#485308 [+1] Piilota Suosittele

>>485256 Terrorismin vastainen sota oli yksi iso öljyreissu jossa herroja ei ihmishenget kiinnostanu. Ei omat eikä vieraat.

Jos Bushin porukka ois halunnu terrorismia vastaan sotia, nii oikeat osoitteet ois ollu saudi-arabia ja dubai. Muttei sopinu plääniin.

31.07.2021 20:53:32
#485387 [+1] Piilota Suosittele

Nato sai aikaan nykysen musulmaanien joukkovaelluksen ihmisten ilmoille. Saddam ja Gaddafi oli molemmat hulluja diktaattoreita, mutta varsinki Gaddaf tajus mitä tulee tapahtumaan jos vahvat johtajat viedään hiekkaväeltä. Sikshän se saikin eurooppalaisilta lahjuksia, että ei päästä niitä apinoita jorpakon yli. Vaan mitenkä sitten, jenkit päänenässä halus pistää paikat paskaksi toisella mantereella ja tässä sitä satoa nyt sitten niitetään. Ja sitten vielä jotku apinat haaveilee Natoon liittymisestä höpöttäen jotaki ryssistä. Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais, mutta ei ainakaan ne oo käyneet ympäri planeettaa laittamassa paikkoja paskaksi joiden jälkeiset tuhot saa muut sitten korjailla.
>>485220
>>485265

[ 5 viestiä | ]