Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa
nakuankka NY LÄHTEE nakuankka NY LÄHTEE
banned banned
apua apua
Läheltä piti tilanteita Läheltä piti tilanteita
Asiatekstiä Asiatekstiä
Tissit Tissit
bober bober
perjantai speedrun perjantai speedrun
minun meloni minun meloni
ei taas ei taas
Ihana nainen Ihana nainen
kaikki muistuttaa kaikki muistuttaa
laiskottaa laiskottaa
cdn poltto cdn poltto
Ihana nainen Ihana nainen
Pajeetin kaakao Pajeetin kaakao
Aamu alkaa ahdistuksella Aamu alkaa ahdistuksella
Ihana nainen Ihana nainen
Pekka ja poika laivalla Pekka ja poika laivalla
Niilo22 Niilo22
Vasara neeger Vasara neeger
Ihana nainen Ihana nainen
press secretary press secretary
 1 222 näyttökertaa, 20 viestiä, 15.6 MB, 1 tiedosto, 19.07.2021 00:10:37
[ + 4 | ]

Mitäs vittua

[55287] [tiedosto.mp4] [15.6 MB] [656x480] [] []

laulu

(97)  · 

nainen

(2352)  · 

mari

(5)  · 

tanssi

(140)  · 

marina devjatova

20.07.2021 00:17:08 | 00:19:25
#481934 [+-] Piilota Suosittele

>>481907

Olin aikonaan yliopistolla duunissa tilapäisesti. Siellä oli lappalaisten oma kolhoosi josta kuulu aina ilonen puheensorina ihimisten kielellä. Ku kuulivat oven avvautuvan niin kaikki vaihto siihen mongerrukseensa. Yhen kerran yks suostu mulle puhumaan siellä ku päivittelin konneita. Kysy, että ossaisinko laittaa sen uuteen tietsikkaan samanlaisen lappalaisen näppäimistön minkä joku aikasempi työntekijä oli osannu sille ohojelmoida. Ei kelevannu tavallinen näppiksen asettelu mille tahansa saamen murteelle. Ei sitten sen tarkemmin osannu kertua mitä halus niin no en osannu tehä vastaavaa viritelmää. Petty, saatana. Sen jäläkeen(kään) siellä ei ykskään morjenstanu vaan tarkotuksella tuijottelivat seiniä ku kohattiin. Enkä muuten ollu ainu joka huomas saman jutun. Harvemmin on joutunu livenä näkemään niin ylimielistä ali-ihmismäistä porukkaa. Ja kiintiöllähän ne kaikki vittusaatanat siellä oli duunissa.

20.07.2021 03:16:16
#481988 [+-] Piilota Suosittele

>>481964
Lappalaiset on valakosia mustalaisia. Monta vuotta vinkuvat ja valittivat, että niiden kulttuuri omitaan ja sitä sun tätä. Sitte ku tyypit lopetti niiden rihkaman ostamisen niin alakovat valittamaan, että ku kukaan ei osta niitä kadulta löytyneitä oksanpätkiä noitarumpuina. Ainu hyvä lappalainen on jatkeena poronkäristyksessä.

06.09.2021 16:29:07
#498128 [+-] Piilota Suosittele

>>498074
En niin väittänytkään. Kirjoitin alle lappalaistyde.

>>498082
Volgansuomalainen kuulostaa venäläiseltä. Minua ei haittaisi jos puolisoni olisi venäläinen tai edes afrikkalainen, kunhan ei manne tai somali.

[ 20 viestiä | ]