Keimo kaupassa Keimo kaupassa
Mjäy Mjäy
vihdoinki löysin mun jutun 8vuotiaana vihdoinki löysin mun jutun  8vuotiaana
Trumpin seikkailut Trumpin seikkailut
Helsinki Helsinki
Alcina dimitrescu Alcina dimitrescu
transuform transuform
Mario nimetty väärin Mario nimetty väärin
ransu ransu
Sohvaperuna Sohvaperuna
Kirppari-Kalle Kirppari-Kalle
Mummo laukes Mummo laukes
Pelaaja Pelaaja
Apusaurus Apusaurus
Vihreät kynnet Vihreät kynnet
wää wää
Pornostarat Pornostarat
Reinikainen Reinikainen
hipit uuniin hipit uuniin
HYVÄÄ WTC PÄIVÄÄ :-D HYVÄÄ WTC PÄIVÄÄ :-D
venom näyttää kikan venom näyttää kikan
Tupakkia Tupakkia
Kuole saatana! Kuole saatana!
tiäk sää tiäk sää
 1 364 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 09.07.2021 12:22:40
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 09.07.2021.

Apu vierailee kaupassa

[55041] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1080x720] [] []
tiedosto.jpg

09.07.2021 12:31:09
#478657 [+-] Piilota Suosittele

Eipä ole enää tuollaisia lähikauppoja. Ihmiset ulisee ku pienet kaupat ja huoltsikat menee nurin, ja nämä samat ulisijat hakee ruuat jättimarketista ja pysähtyy vain peukkubaareissa.

10.07.2021 06:52:50
#478817 [+-] Piilota Suosittele

https://www.google.com/maps/@61.3128488,23.3740883,3a,32.6y,147.34h,89.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1soCXYkz426nrd0PyTv7yQXg!2e0!7i13312!8i6656

10.07.2021 13:24:33
#478849 [+1] Piilota Suosittele

Feikki koska 90-luvulla perähikiöillä eläneet tietää että sillon siellä oli pyhisin kaupat visusti kiinni.

11.07.2021 08:11:33
#479119 [+-] Piilota Suosittele

>>478849 Minä elin perähikiällä. Oli aika jolloin kauppa oli sunnuntaisin kiinni. Sittemmin se päivittyi ajan haasteisiin ja avasi ovensa sunnuntaisin kello 9-12.

09.05.2024 12:11:20
#619654 [+-] Piilota Suosittele

>>479119
Mä elin persejönsterissä. Kaupungeissa ei silloin saanut pitää kauppoja auki sunnuntaisin, mutta persejönstereissä sai. En tiedä liittyikö vain siihen, että kesäisin asukasluku vähintään tuplaantui mökkikaudeksi, mutta joka tapauksessa sai. Paikalliset kaupat olivat auki 12-16. Veneellä oli kahden välillä ihan sama kummassa kävi, se oli tunti suuntaansa. Ja jos halusi vaihtelua, niin naapurikunnan kaupparantaan ajoi puolessatoista tunnissa.

[ 15 viestiä | ]