Antiikkinen video Antiikkinen video
lähti maailmalle lähti maailmalle
Razzizmia joka paikassa! Razzizmia joka paikassa!
Lego Flesh Lego Flesh
Rosa Tani ja "ne" Rosa Tani ja "ne"
Farhia 😄 Farhia 😄
Opetusvideo Opetusvideo
Perjantai tissit Perjantai tissit
Vasemmistotalous Vasemmistotalous
ohhooohh ohhooohh
välipala välipala
kumpi tuli ensin? kumpi tuli ensin?
Mew mew :3 Mew mew :3
Se on tiedettä Se on tiedettä
Ja vielä pesäpallomailalla Ja vielä pesäpallomailalla
Arman Arman
Prisma kaleva Prisma kaleva
Kesäkuva :3 Kesäkuva :3
Lähdetkö kirkkoon? Lähdetkö kirkkoon?
Musacorner Musacorner
black lives matter black lives matter
Mamut vittuun Suomesta! Mamut vittuun Suomesta!
Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto
Paranormal investigation Paranormal investigation
 769 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.05 MB, 3 tiedostoa
05.07.2021 18:16:58
[ + 1 | ]

Hyvesignalointia se on vain.

[54989] [20210705_181129.jpg] [0.54 MB] [2048x1536] [] []
20210705_181129.jpg
[54988] [Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg] [0.77 MB] [1079x1956] [] []
Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg
[54987] [Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg] [0.74 MB] [1044x1728] [] []
Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg

kärkkäinen

 · 

makia

05.07.2021 18:22:10 | 18:22:54
#477892 [+-] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Itsekin ostin Kärkkäiseltä karttataskun kun oma hukkui ja pitäähän särmällä reservin upseerilla olla samanlainen, mitä myytiin sotkussa.

05.07.2021 19:28:29
#477916 [+-] Piilota Suosittele

>>477889
>>477897
19.03.2021 Makian jannut ilmoittaa lopettavansa yhteistyön hihhuli kärkkiksen kanssa.
05.07.2021 Kärkkiksellä on edelleen myynnissä makian rytkyjä. (Varmaan myyvät varastot loppuun)

05.07.2021 19:47:28
#477919 [+-] Piilota Suosittele

>>477916
kiitos tuo selitti, myös alennusmyynnin -30%
sopparit on varmaan voimassa tyyliin vuoden kerrallaan eikä niitä niin vaan irtisanota kesken kaiken ellei haluta isoa rähinää sopimusrikkomuksesta jne, mutta varmaankin ilmottaneet maaliskuussa että sitä ei uusita ja nyt myydään sit viimeset poijes kuleksimasta

05.07.2021 20:08:17
#477927 [+-] Piilota Suosittele

Makia, ulkomailla tehtyä "suomalaista" ylihintaista laatutuotteeksi väitettyä perusvaatetta.

Koska Makian myynti ei vedä tarpeeksi, pitää hyvesignaloida ja päästä julkisuuteen kaikin tavoin, vaikka sitten Lidlin kanssa tehtävällä erikoismarkettimallistolla.

Ostan itse kyllä melko paljon tavaraa Kärkkäiseltä, myös vaatteita, mutta en kyllä Makiaa.

Ja jos pitää ostaa tavallisia laadukkaita ja kestäviä t-paitoja (kotoa poistuessani tosin 95% ajasta käytän kauluspaitoja), en todellakaan osta Makiaa, vaan Espritin paitoja (ja tarjouksesta tietenkin, koska olen pihtarikin).

06.07.2021 05:25:24
#477992 [+-] Piilota Suosittele

Sehän kannattaa, että vetää herneet nenään kauppiaan henkiläkohtaisista purskauksista facessa.
Itse viittaisin kintaalla, mutta ehkä on parempi että makia:lta loppuu myynti.

[ 9 viestiä | ]