Valoin jo tinan ja näin tulevan Valoin jo tinan ja näin tulevan
Rauhallista Joulua Rauhallista Joulua
Rotan aamu Rotan aamu
Lauantaibylle Lauantaibylle
Sellaista elämä on Sellaista elämä on
HYPERHEADBANG HYPERHEADBANG
:3~ :3~
vappusatanen vappusatanen
Heseläiset Heseläiset
Haavisto pressana Haavisto pressana
Kaik yhes koos... Kaik yhes koos...
Polsisi Tom Polsisi Tom
leiri leiri
ihana nainen ihana nainen
Aito kapitalisti Aito kapitalisti
Perspilluja Perspilluja
tyhym logiikka tyhym logiikka
Laatuvideo Laatuvideo
Varaluukku X - Piirtämään vaan Varaluukku X - Piirtämään vaan
häkkiasiantuntija häkkiasiantuntija
Joulukuusessa :3 Joulukuusessa :3
pitsaa on olemassa pitsaa on olemassa
Ole hyvä homaan Ole hyvä homaan
Köllöttely Köllöttely
 770 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.05 MB, 3 tiedostoa, 05.07.2021 18:16:58
[ + 1 | ]

Hyvesignalointia se on vain.

[54989] [20210705_181129.jpg] [0.54 MB] [2048x1536] [] []
20210705_181129.jpg
[54988] [Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg] [0.77 MB] [1079x1956] [] []
Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg
[54987] [Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg] [0.74 MB] [1044x1728] [] []
Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg

kärkkäinen

 · 

makia

05.07.2021 18:22:10 | 18:22:54
#477892 [+-] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Itsekin ostin Kärkkäiseltä karttataskun kun oma hukkui ja pitäähän särmällä reservin upseerilla olla samanlainen, mitä myytiin sotkussa.

05.07.2021 19:28:29
#477916 [+-] Piilota Suosittele

>>477889
>>477897
19.03.2021 Makian jannut ilmoittaa lopettavansa yhteistyön hihhuli kärkkiksen kanssa.
05.07.2021 Kärkkiksellä on edelleen myynnissä makian rytkyjä. (Varmaan myyvät varastot loppuun)

05.07.2021 19:47:28
#477919 [+-] Piilota Suosittele

>>477916
kiitos tuo selitti, myös alennusmyynnin -30%
sopparit on varmaan voimassa tyyliin vuoden kerrallaan eikä niitä niin vaan irtisanota kesken kaiken ellei haluta isoa rähinää sopimusrikkomuksesta jne, mutta varmaankin ilmottaneet maaliskuussa että sitä ei uusita ja nyt myydään sit viimeset poijes kuleksimasta

05.07.2021 20:08:17
#477927 [+-] Piilota Suosittele

Makia, ulkomailla tehtyä "suomalaista" ylihintaista laatutuotteeksi väitettyä perusvaatetta.

Koska Makian myynti ei vedä tarpeeksi, pitää hyvesignaloida ja päästä julkisuuteen kaikin tavoin, vaikka sitten Lidlin kanssa tehtävällä erikoismarkettimallistolla.

Ostan itse kyllä melko paljon tavaraa Kärkkäiseltä, myös vaatteita, mutta en kyllä Makiaa.

Ja jos pitää ostaa tavallisia laadukkaita ja kestäviä t-paitoja (kotoa poistuessani tosin 95% ajasta käytän kauluspaitoja), en todellakaan osta Makiaa, vaan Espritin paitoja (ja tarjouksesta tietenkin, koska olen pihtarikin).

06.07.2021 05:25:24
#477992 [+-] Piilota Suosittele

Sehän kannattaa, että vetää herneet nenään kauppiaan henkiläkohtaisista purskauksista facessa.
Itse viittaisin kintaalla, mutta ehkä on parempi että makia:lta loppuu myynti.

[ 9 viestiä | ]