Scööp Scööp
Moi Moi
Kyllä se poika siitä vielä kasvaa Kyllä se poika siitä vielä kasvaa
no no no! Not today vasemmistomädättäjä no no no! Not today vasemmistomädättäjä
Amerimutt Amerimutt
Uus ennätys joka sekuntti! Uus ennätys joka sekuntti!
NN-Kooste NN-Kooste
Väijytys Väijytys
Co-op Co-op
puuh läähääl huup puuh läähääl huup
Suomalaisten ikuinen tietäjä Suomalaisten ikuinen tietäjä
Bloodpouch Bloodpouch
todiste rulettihuijauksen toimivuudesta todiste rulettihuijauksen toimivuudesta
Bellon Börheä Bellon Börheä
Take my money! Take my money!
Koodikieltä Koodikieltä
Hitaasti hyvä tulee Hitaasti hyvä tulee
Kristillinen musiikkivideo Kristillinen musiikkivideo
pomppu tiessä pomppu tiessä
Vanhemmuuden ylin aste Vanhemmuuden ylin aste
The Black Satans - The Satan Of Hell The Black Satans - The Satan Of Hell
Kun @slayer dikkaa feikeist naisista nii mite amanda ahola menis Kun @slayer dikkaa feikeist naisista nii mite amanda ahola menis
Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD
Moshin' Moshin'
 828 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.06.2021 21:52:21
[ + 1 | ]

Kun ei ollut ylämäkeä

[54657] [ylamaki.jpg] [0.06 MB] [600x596] [] []
ylamaki.jpg

vihreä

(53)  · 

hippi

(39)  · 

elokapina

(118)
20.06.2021 22:19:33 | 22:20:19
#473625 [+-] Piilota Suosittele

Ilmasto on tärkeä, mutta toteutustapa oli mielestäni väärä.Tällainen rakentaa vain yhä pahenevaa vastakkainasettelua. Ymmärtäisin jos meillä olisi vaikka vakavia ihmisoikeusongelmia. Nyt yritetään kuitenkin muutaman ihmisen voimalla vaikuttaa sellaiseen, johon on mahdollista vaikuttaa äänestämällä.

Joku eri mieltä oleva voinee avata minulle miksi tämä nähtiin hyvänä vaikuttamistapana?

20.06.2021 22:23:42
#473629 [+-] Piilota Suosittele

minusta on aivan käsittämätöntä että kulkuväylän tukkiminen on muka jonkinlainen ihmisen perusoikeus
vahvin tunne minkä tämä mielenilmaus on minussa herättänyt on että selvästikin perusoikeuksia täytyy alkaa karsimaan
enkä oikein tykkää siitä mitä juuri kirjoitin, mutta perkele

20.06.2021 22:59:33
#473634 [+1] Piilota Suosittele

Jonni tunnetaan älykkäistä kannanotoistaan:

"
Liikennesuunnittelijoiden pitäisi pyöräillä kuusivuotiaan kanssa ympäri Helsinkiä. Näkisivät, että Helsingissä on joka paikassa liian jyrkkiä mäkiä, ja suuri osa niistä turhaan.

Kuvan kuusivuotias jaksoi 11 km matkaa, muttei jyrkempiä ylämäkiä polkemalla.
"

20.06.2021 23:28:00
#473644 [+-] Piilota Suosittele

Armeijaan kaikki nämä pitkätukka/otuhipit,sateenkaarilippuineen niin huomaavat että mikä on OIKEA järjestys asioille ja paikka pippelille.

21.06.2021 20:49:14
#473895 [+-] Piilota Suosittele

>>473689 Mun historiankirjoissa he ovat lähinnä aiheuttaneet kuluja ja tehneet rikoksia. Laittakaa kaikki maahantulijat pakkotöihin muutamaksi vuodeksi ja opiskelemaan suomea, joka tottakai on yhtä vapaaehtoista kuin maassa oleskelu.

[ 9 viestiä | ]