Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa
Maifuflower Maifuflower
Gandalf Gandalf
Vaavin halut Vaavin halut
hinausapu hinausapu
ei ollutkaan feminiinistä penistä ei ollutkaan feminiinistä penistä
antifa antifa
Sandels Sandels
Anne Lawfull Anne Lawfull
pikku tirsat pikku tirsat
haaskaan aikaa haaskaan aikaa
Todella hyvää! Todella hyvää!
premium renkaat premium renkaat
nainen hiljaa t. ossi nainen hiljaa t. ossi
Wuff ja moro Wuff ja moro
vitun nobo :D vitun nobo :D
Luolaston pojat vauhdissa Luolaston pojat vauhdissa
paras verkkokurssi paras verkkokurssi
Kylmäävä maisema Kylmäävä maisema
mitä tämä tarkoitti mitä tämä tarkoitti
Ihana nainen Ihana nainen
katkenneen pultin poisto katkenneen pultin poisto
Rangaistus Rangaistus
Sä pompit ku tiikeli Sä pompit ku tiikeli
 966 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 20.06.2021 01:42:07
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 20.06.2021.
👑 Katsotuin 20.06.2021.

mannerheimin tie

[54640] [mannerheimintie.png] [0.54 MB] [720x406] [] []
mannerheimintie.png

mannerheimin tie

 · 

elokapina

(118)  · 

kommunisti

(91)
20.06.2021 02:21:28
#473383 [+1] Piilota Suosittele

Elon apinat siellä hiippailevat muoviteltoissaan ja juoden muovipulloissa olevaa pullovettä.

Oikein ihastuttavia ihmisiä. Takuuvarmoja työteliäitä veronmaksajia, jotka levittävät "fiinejä" ideologioitaan apinanmukaisesti. Ohessa tietysti on tärkeätä, että köyhissä maissa voidaan edelleen tehdä 20 lasta per perhe ja tehdä väestönsiirto Suomeen ja tietysti näissä samoissa maissa voidaan meriin laskea mitä vain jätettä, koska on tärkeätä juuri täällä pohjolassa tehdä ylenpalttisia ilmastotoimia ajamalla työpaikat täältä niihin muihin maihin, jotka laskevat jokiin (ja sitä kautta meriin) mitä vain jätettä.

Kunnon sakot ja vankilareissu tarvittaisiin välittömästi. Se tuottaisi myös aikaa elonapinoille ajatella toimintaansa ja sitä, että tekisivät oikeasti konkreettisia tekoja maapallon hyväksi eivätkä estäisi hälytysajoneuvoja kulkemasta tai turhilla liikennekierroilla tuottaisi ylimääräisiä päästöjä.

20.06.2021 08:21:44
#473431 [+1] Piilota Suosittele

Kukaan heistä ei ole valmis tekemään työtä sen eteen, että maailmasta tulisi samanlainen kuin heidän idoelogiansa. Se on kiva öyhöttää, että tehkää jotain, tehkää. Maailmassa syntyy liikaa lapsia. Se syy on monen muun alku ja juuri.

[ 2 viestiä | ]