Elon apinat siellä hiippailevat muoviteltoissaan ja juoden muovipulloissa olevaa pullovettä.
Oikein ihastuttavia ihmisiä. Takuuvarmoja työteliäitä veronmaksajia, jotka levittävät "fiinejä" ideologioitaan apinanmukaisesti. Ohessa tietysti on tärkeätä, että köyhissä maissa voidaan edelleen tehdä 20 lasta per perhe ja tehdä väestönsiirto Suomeen ja tietysti näissä samoissa maissa voidaan meriin laskea mitä vain jätettä, koska on tärkeätä juuri täällä pohjolassa tehdä ylenpalttisia ilmastotoimia ajamalla työpaikat täältä niihin muihin maihin, jotka laskevat jokiin (ja sitä kautta meriin) mitä vain jätettä.
Kunnon sakot ja vankilareissu tarvittaisiin välittömästi. Se tuottaisi myös aikaa elonapinoille ajatella toimintaansa ja sitä, että tekisivät oikeasti konkreettisia tekoja maapallon hyväksi eivätkä estäisi hälytysajoneuvoja kulkemasta tai turhilla liikennekierroilla tuottaisi ylimääräisiä päästöjä.
Kukaan heistä ei ole valmis tekemään työtä sen eteen, että maailmasta tulisi samanlainen kuin heidän idoelogiansa. Se on kiva öyhöttää, että tehkää jotain, tehkää. Maailmassa syntyy liikaa lapsia. Se syy on monen muun alku ja juuri.
[
2 viestiä
|
]
⭰
näin siinä käy
vihreä ehdokas
vähä savuttaa
ei ryyppäämistä ennen kello viittä
elokapina
Safe space, anal rape
henkilö
Ruokatauko
roskasakki taas terrorisoimassa yhteiskuntaa
Yhteistyötä
Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa