HUI HAI! HUI HAI!
Kartellikamut Kartellikamut
Fuk juu paha valkoinen mies! :D Fuk juu paha valkoinen mies! :D
Howdy partner! Howdy partner!
Hehee Hehee
Kun tapaat sen oikean Kun tapaat sen oikean
Niggers Niggers
Kaikkea sitä Kaikkea sitä
Hävetkää Hävetkää
Röiryyppy Röiryyppy
Miksipäs ei Miksipäs ei
Jalalla koreasti Jalalla koreasti
Olkiluoto 3 Olkiluoto 3
Peppuperjantai Peppuperjantai
Bensan hinta Bensan hinta
Motörhead – God Save The Queen Motörhead – God Save The Queen
Sotilaskoira Sotilaskoira
Iik Iik
käpälöitäviksi luodut käpälöitäviksi luodut
Painonnostaja Painonnostaja
Häyrinen höyryää asiaa Häyrinen höyryää asiaa
Pill.. pil.. pilalle menneet otokset Pill.. pil.. pilalle menneet otokset
Nazzi niggers Nazzi niggers
Keltainen kortti Keltainen kortti
 863 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 16:50:52
[ + 3 | ]

Suru fuu ;_;

[54188] [heh.jpg] [0.17 MB] [1000x1000] [] []
heh.jpg

marin

(115)  · 

tytti

(9)  · 

varkaus

(6)
01.06.2021 19:31:29
#468348 [+-] Piilota Suosittele

>>468331
Sinäkin voisit vaihteeksi kokeilla totuutta ulinan sijaan. Voi olla vapauttavaa.

Tää on muuten ihan hauskaa kun voin kommentoida käytännössä mitä tahansa ja kaikki muut sen näkevät, paitsi sinä. :D

01.06.2021 22:01:40
#468398 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin vähän juttua, että Anterokin taas lähtenyt herjausretkelle.
Ja käyttäytyy nolosti.

Mutta ei kai siinä mitään. On hienoa, että olen edelleen Anteron ihon alla.
Oli vain pakko laittaa mustalle listalle, kun henkisen kolauksen kokenut Antero alkoi jokaista kommenttia rääpimään ja lainaamaan.

Hienoa Antero, tuo aina asiallinen ja viisas ihminen.

01.06.2021 22:23:18
#468405 [+-] Piilota Suosittele

>>468398
Juu muistan sen kun sulla meni hermo. Täysin asiallinen keskustelu, mutta riitti että olin eri mieltä. Julkisessa keskustelussa on sellainen jännä puoli, jota et ole ymmärtänyt. Se jännyys on siinä, että sitä asettaa omat näkemyksensä arvioinnin ja kritiikin armoille. Julkiset foorumit ovat väärä paikka, jos ei kestä kritiikkiä. Tietysti onhan aina sekin vaihtoehto, että laittaa sormet korviin. Herjannut en sinua ole enkä herjaa, ellet sinä tee sitä ensin.

[ 10 viestiä | ]