Virtuaalitodellisuus Virtuaalitodellisuus
Köllötys Köllötys
Hyi vittu... Hyi vittu...
Ernie ei löydä enää iloa Ernie ei löydä enää iloa
Jalokaasu Jalokaasu
Korttipelurit Korttipelurit
asumnirepakaT asumnirepakaT
Päästäkää sisään Päästäkää sisään
Turvapaikka myönnetty Turvapaikka myönnetty
Bobs Bobs
Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi Kirsi; tuo Rovaniemen kirppiskauppanatsi
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
Kissa tietää paremmin >:3 Kissa tietää paremmin >:3
Huomenta Huomenta
Ricardo Ricardo
Kaikilta sama Kaikilta sama
Rikki meni Rikki meni
Lasagne Lasagne
Kunnan pojat ahkeroi Kunnan pojat ahkeroi
♂ Fukkireta ♂ ♂ Fukkireta ♂
Greta on vihainen Greta on vihainen
Sinä pahapylly sinä Sinä pahapylly sinä
Rento meininki :3 Rento meininki :3
Moscow Vice Moscow Vice
 864 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 16:50:52
[ + 3 | ]

Suru fuu ;_;

[54188] [heh.jpg] [0.17 MB] [1000x1000] [] []
heh.jpg

marin

(115)  · 

tytti

(9)  · 

varkaus

(6)
01.06.2021 19:31:29
#468348 [+-] Piilota Suosittele

>>468331
Sinäkin voisit vaihteeksi kokeilla totuutta ulinan sijaan. Voi olla vapauttavaa.

Tää on muuten ihan hauskaa kun voin kommentoida käytännössä mitä tahansa ja kaikki muut sen näkevät, paitsi sinä. :D

01.06.2021 22:01:40
#468398 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin vähän juttua, että Anterokin taas lähtenyt herjausretkelle.
Ja käyttäytyy nolosti.

Mutta ei kai siinä mitään. On hienoa, että olen edelleen Anteron ihon alla.
Oli vain pakko laittaa mustalle listalle, kun henkisen kolauksen kokenut Antero alkoi jokaista kommenttia rääpimään ja lainaamaan.

Hienoa Antero, tuo aina asiallinen ja viisas ihminen.

01.06.2021 22:23:18
#468405 [+-] Piilota Suosittele

>>468398
Juu muistan sen kun sulla meni hermo. Täysin asiallinen keskustelu, mutta riitti että olin eri mieltä. Julkisessa keskustelussa on sellainen jännä puoli, jota et ole ymmärtänyt. Se jännyys on siinä, että sitä asettaa omat näkemyksensä arvioinnin ja kritiikin armoille. Julkiset foorumit ovat väärä paikka, jos ei kestä kritiikkiä. Tietysti onhan aina sekin vaihtoehto, että laittaa sormet korviin. Herjannut en sinua ole enkä herjaa, ellet sinä tee sitä ensin.

[ 10 viestiä | ]