terminaattori terminaattori
Kokoomuksen ja perussuomalaisten terveiset duunareille Kokoomuksen ja perussuomalaisten terveiset duunareille
Sillä lailla!3 Sillä lailla!3
Kerrankin tarpeekseen Kerrankin tarpeekseen
Jos haluaa elää pellemaaimassa niin saa elää pellemaailmassa Jos haluaa elää pellemaaimassa niin saa elää pellemaailmassa
Paras leffa Paras leffa
Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään
Rrrrikolllisiaaa prkl Rrrrikolllisiaaa prkl
Rippikuvat Rippikuvat
Feikkasi olevansa kotona Feikkasi olevansa kotona
Become ungovernable Become ungovernable
Ostoslista? Ostoslista?
Viiruksen toimintaperiaate havainnollistettuna Viiruksen toimintaperiaate havainnollistettuna
Vihervasemmistoantifat Vihervasemmistoantifat
Äänestä Persuja! Äänestä Persuja!
Minkä kuulet? Minkä kuulet?
kaljaa kaljaa
Turvallinen Suomi takaisin lapsille Turvallinen Suomi takaisin lapsille
Hyvä coveri ja bändi! Hyvä coveri ja bändi!
homura homura
Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat
aliisa aliisa
Hesarin tiedetoimittaja & Ylen kolumnisti. Hesarin tiedetoimittaja & Ylen kolumnisti.
jynkkyä jynkkyä
 1 541 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 10:40:25
[ + 2 | ]

Haittasuomalainen sananvapaus

[54171] [Haittasuomalainen-sananvapaus.jpg] [0.07 MB] [508x485] [] []
Haittasuomalainen-sananvapaus.jpg

haittasuomalaiset

 · 

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

korona-tuki

 · 

tom pa

01.06.2021 16:33:01
#468268 [+1] Piilota Suosittele

Kyllä se on Ilta-lesbon kommentikentät persujen mellastuskenttä. Käyttäjien nimimerkkejä ei saa kirjottaa, moderoinnista tai toimituksesta ei saa kirjottaa, sanoja kuten ulkomaalainen, pakolainen, maahantulija, maahanmuuttaja ei saa käyttää, toimittajien nimiä ei saa kirjoittaa, itse uutisestakaan ei välttämättä saa kirjoittaa, valtiota ei saa arvostella eikä linkkejä saa laittaa. Mutta jos leikkii Vagerholmia ja muutamaa muuta kylähullua niin kyllä saa selittää siitä, miten persut levittää fasismiaan siellä kommenteissa..

[ 4 viestiä | ]