tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak tätä on kiva kuunnella laskuhumalassa samalla kun polttaa tupak
Deal with it Sale Deal with it Sale
Jabba the trump ja prinsessa leiaMelania Jabba the trump ja prinsessa leiaMelania
Päälläseisonta :3 Päälläseisonta :3
pärisee hyvin :3 pärisee hyvin :3
Mit vit Mit vit
Povnoa Povnoa
lujaa lujaa
sänkkyyn sänkkyyn
kiva darra kiva darra
bisneskissa :3 bisneskissa :3
Markus Kuopiosta Markus Kuopiosta
Kun oot sisäisesti tyttö ♥ Kun oot sisäisesti tyttö ♥
"Metsässä" (dub) "Metsässä" (dub)
sylissä sylissä
vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse
Hyvä siä :D Hyvä siä :D
Rauhallista Juhannusta! Rauhallista Juhannusta!
Umad? Umad?
Leggionalanen apu apustaja Leggionalanen apu apustaja
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
boing, osui nöpöön boing, osui nöpöön
ei saa nauraa >:3 ei saa nauraa >:3
game over >:3 game over >:3
 697 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.05 MB, 4 tiedostoa, 13.05.2021 17:08:28
[ + 3 | ]

Muutama kuva 7.

[53854] [20210510_091546.jpg.png] [0.44 MB] [720x425] [] []
20210510_091546.jpg.png
[53853] [20210510_121929.jpg] [0.34 MB] [1385x821] [] []
20210510_121929.jpg
[53852] [20210510_232212.jpg] [0.05 MB] [960x938] [] []
20210510_232212.jpg
[53851] [20210511_223904.jpg] [0.22 MB] [1503x1017] [] []
20210511_223904.jpg

jussi

(53)  · 

orpo

(23)
13.05.2021 18:26:33 | 18:28:18
#463602 [+-] Piilota Suosittele

”suomen valtionvelasta 76% on syntynyt kehitysavusta...”

Höhhöö! Joku vatipää lukenut Vahteran juttuja, mutta ei ole ymmärtänyt lukemaansa. :D

14.05.2021 17:04:42
#463909 [+-] Piilota Suosittele

>>463620
– Jos vuotta 1990 pidetään maahanmuuton hinnan nollavuotena ja sen jälkeen menot olisivat kasvaneet tasaisesti vuoden 2018 3,2 miljardiin euroon, ovat humanitäärisen maahanmuuton menot olleet vuosina 1990-2018 46 miljardia euroa ilman korkomenoja.

– Kahden prosentin korko on lisännyt valtion velkaa 9 miljardia euroa. Vuoden 2015 suuren tulijamäärän aiheuttamaa hyppäystä ei ole huomioitu.

Hän sanoo, että Suomi on velkaantunut ”käytännössä joka vuosi” vuodesta 1990, kun huomioidaan se, että valtio on samaan aikaan myynyt hänen mukansa noin 20 miljardin euron edestä omaisuuttaan.

– Sekä humanitäärinen maahanmuutto että kehitysapu on rahoitettu velaksi. Jos laskemme tälle velalle kahden prosentin vuotuisen koron, on vuosina 1990-2018 käytetty humanitääriseen maahanmuuttoon ja kehitysapuun yhteensä 79 miljardia euroa. Se on 76 prosenttia valtion velasta.

16.05.2021 11:51:00
#464426 [+-] Piilota Suosittele

>>463909
Tarkasteluajanjaksoa kasvattamalla riittävästi, saadaan aina isompi ja isompi luku. Lopulta luku on suurempi kuin valtionvelka. Kuvan väite ei siis pidä paikkaansa ja sen kirjoiittaja ei ole ymmärtänyt sen paremmin omaa tekstiään, kuin Vahterankaan tekstiä.

Otetaan esimerkki. Henkilö on ottanut vuosien mittaan yhteensä 10000 euroa velkaa. Henkilö on käyttänyt vuokraansa 1 vuoden aikana 9600 euroa. (800e kuussa). Muodostetaan kuvan logiikalla väite: Henkilön velasta 96% on syntynyt vuokrasta. Ei kuulosta järkevältä, eikä se sitä olekkaan.

[ 8 viestiä | ]