jamppa puu jamppa puu
Videokokoelma Videokokoelma
born to be wild born to be wild
saksa ebins saksa ebins
Oboy Oboy
mistä näitä hyväksikäyttäjiää riittää mistä näitä hyväksikäyttäjiää riittää
mankeli mankeli
tilataide tilataide
pikkupasi pikkupasi
börrökasa börrökasa
veetit ei tiedä veetit ei tiedä
höhö höhö
Ihana nainen Ihana  nainen
Ihana nainen Ihana nainen
amin yashed amin yashed
Pesulla Pesulla
Hehr Hehr
Keinumassa Keinumassa
Ameli monk Ameli monk
Noi hampparit muistan hyvin Noi hampparit muistan hyvin
persettä persettä
Kolmio Kolmio
Tissien väliin Tissien väliin
öljy öljy
 698 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 10.05.2021 18:12:37
[ + 2 | ]

Nummelan surmaaja, osa 2

[53764] [20210510_181143.jpg.png] [0.05 MB] [934x317] [] []
20210510_181143.jpg.png

10vuotta

10.05.2021 19:42:29
#462962 [+-] Piilota Suosittele

Mitähän sillä on kotimaansa tuomioistuimissa merkintöinä? Herää epäilys kun piti oikein erikseen sanoa että Suomen tuomioistuimissa.

10.05.2021 21:40:14 | 21:41:37
#462986 [+-] Piilota Suosittele

Todella hyvin on kaveri integroitunut. On melkein ehkä yrittänyt. Kieltäkin on oppinut parin kirosanan verran.

Mitäpä jos näiden kavereiden integroituminen tarkistettaisiin kahden vuoden maassa maleksimisen jälkeen - ja jos ei suomea osaa puhua, niin integroitumishaluttomana takaisin kotiin.
Näitä äärimmäisen integroitumattomia kultamunia kyllä haudotaan, mutta sitten niitä integroituneita tunnutaan kyllä monesti jahdattavan.

Ai, liian helppo ratkaisu? Ai, onko sittenkin parempi, että saa kulta-statuksen makaamalla vähän yksinäisen sosiaalikukkahattutädin kanssa?

11.05.2021 09:25:49
#463066 [+-] Piilota Suosittele

>>462943
Ei oo välttämättä jääny kiinni aikasemmista kepposista, mutta tuo 10v suomessa ja tarvii tulkin kertoo melko paljon ihmisen asenteesta.

11.05.2021 16:52:46
#463127 [+-] Piilota Suosittele

>>463100
Aika monihan noista aktiivisesti viettää aikaansa samankielisissä yheisöissä ja kela hommat yms. hoidetaan tulkin kanssa. Miksi ihmeessä tehdä mitään, opetella edes kieli kun mihinkään ei velvoiteta. Varmaan naurattaa kun 10v suomessa asunut ja ei tarvitse edes kieltä opetella vaan aina voi pyytää tulkin avuksi :D

[ 8 viestiä | ]