Suomen vanhin elvis-bändi Suomen vanhin elvis-bändi
k5 k5
Huomenta! Huomenta!
ananasta pizzan bäällä ananasta pizzan bäällä
Rasvan lento ja perse/ tuhka Rasvan lento ja perse/ tuhka
Repostnik Repostnik
Denekin iltapäivätanssitreenit Denekin iltapäivätanssitreenit
Roast Roast
Herkkusaatana Herkkusaatana
Life imitates art Life imitates art
Eläinkuvia Eläinkuvia
korjattu tatuointi korjattu tatuointi
Karvinen ja börhinen Karvinen ja börhinen
Arjalainen valioyksilö Arjalainen valioyksilö
"Qu'ils mangent de la brioche" "Qu'ils mangent de la brioche"
t. Amaruk Kayshapanta t. Amaruk Kayshapanta
Make it so. Make it so.
Ms. 'Murica Ms. 'Murica
Slap Bet Slap Bet
Lopputulos hivelee silmiä Lopputulos hivelee silmiä
Ranta-Barbie ruiskauttaa Ranta-Barbie ruiskauttaa
HK:n Sininen Tulevaisuus HK:n Sininen Tulevaisuus
Ye olde BOMBO KLAA! Ye olde BOMBO KLAA!
Trump on pissa aivo. Trump on pissa aivo.
 698 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 10.05.2021 18:12:37
[ + 2 | ]

Nummelan surmaaja, osa 2

[53764] [20210510_181143.jpg.png] [0.05 MB] [934x317] [] []
20210510_181143.jpg.png

10vuotta

10.05.2021 19:42:29
#462962 [+-] Piilota Suosittele

Mitähän sillä on kotimaansa tuomioistuimissa merkintöinä? Herää epäilys kun piti oikein erikseen sanoa että Suomen tuomioistuimissa.

10.05.2021 21:40:14 | 21:41:37
#462986 [+-] Piilota Suosittele

Todella hyvin on kaveri integroitunut. On melkein ehkä yrittänyt. Kieltäkin on oppinut parin kirosanan verran.

Mitäpä jos näiden kavereiden integroituminen tarkistettaisiin kahden vuoden maassa maleksimisen jälkeen - ja jos ei suomea osaa puhua, niin integroitumishaluttomana takaisin kotiin.
Näitä äärimmäisen integroitumattomia kultamunia kyllä haudotaan, mutta sitten niitä integroituneita tunnutaan kyllä monesti jahdattavan.

Ai, liian helppo ratkaisu? Ai, onko sittenkin parempi, että saa kulta-statuksen makaamalla vähän yksinäisen sosiaalikukkahattutädin kanssa?

11.05.2021 09:25:49
#463066 [+-] Piilota Suosittele

>>462943
Ei oo välttämättä jääny kiinni aikasemmista kepposista, mutta tuo 10v suomessa ja tarvii tulkin kertoo melko paljon ihmisen asenteesta.

11.05.2021 16:52:46
#463127 [+-] Piilota Suosittele

>>463100
Aika monihan noista aktiivisesti viettää aikaansa samankielisissä yheisöissä ja kela hommat yms. hoidetaan tulkin kanssa. Miksi ihmeessä tehdä mitään, opetella edes kieli kun mihinkään ei velvoiteta. Varmaan naurattaa kun 10v suomessa asunut ja ei tarvitse edes kieltä opetella vaan aina voi pyytää tulkin avuksi :D

[ 8 viestiä | ]