Nakuankan pakkilaaki burgeri Nakuankan pakkilaaki burgeri
Hiljaa hanhi Hiljaa hanhi
Hehe Hehe
dee suren dee suren
Ei hymyilytä enää Ei hymyilytä enää
kärppästäjä kärppästäjä
Haamujengi hommissa Haamujengi hommissa
Mitä tapahtui venäjällä Mitä tapahtui venäjällä
Lauantai fiilikset Lauantai fiilikset
kalpastaja kalpastaja
Hei nyymi... Hei nyymi...
Mis on gini? Mis on gini?
Hups, jotain repesi Hups, jotain repesi
Porno Pertti Porno Pertti
pajeettien sorbettisorvi pajeettien sorbettisorvi
Pränkkiä tekemään Pränkkiä tekemään
adolf schwarzzenegger adolf schwarzzenegger
juoppo juoppo
helvetin hyviä mustikoita helvetin hyviä mustikoita
skinistaja skinistaja
Bad Anal Bad Anal
Grab That Ass San Nippori Grab That Ass San Nippori
Moikka meen nukkuun Moikka meen nukkuun
Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin
 1 067 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 04.04.2021 09:29:13
[ + 3 - | ]

hihi

[52835] [1.jpg] [0.16 MB] [1280x1059] [] []
1.jpg
[52834] [2.jpg] [0.09 MB] [640x897] [] []
2.jpg

jussi halla-aho

(60)

soma li

li andersson

(29)
05.04.2021 01:45:20
#454114 [+-] Piilota Suosittele

Niin... reilu vuosi sitten eli hieman ennen korona-aikaa itsekin PS-jäsenenä juotin humalaan Vihreää pariskuntaa, joista toinen lisäksi Ay-aktivisti. Toinen Vihreä tosin oli kyllä Formula 1:n asiantuntija ja kisoista kiinnostunut eli ns. realisti-Vihreä.

Ja oma muijakin on Kokoomuksen Vihreän suunnan ihmisiä ja närkästyy aina kun puhun ählämeistä tai kuukereista. Wolttineekeri-sanastakin otti oikein pulttia. Muijan veljet tosin ovat kaikki PS-kannattajia perheineen...

[ 10 viestiä | ]