Osu ja uppos... syvälle Osu ja uppos... syvälle
minun cokat minun cokat
Huvinsa kullaki Huvinsa kullaki
Uusi peti :3 (piti vaihtaa puhelin perunaan, totally worth it) Uusi peti :3 (piti vaihtaa puhelin perunaan, totally worth it)
Mausteinen jimi Mausteinen jimi
näin vältät johtosotkun näin vältät johtosotkun
Impardo Impardo
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4) Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4)
Neekerit varasti uuden auton Neekerit varasti uuden auton
kiva stuntti kiva stuntti
Poplarimies pelastaa Poplarimies pelastaa
Meitä kuritetaan vaikka.. Meitä kuritetaan vaikka..
Vässykkä nuoriso Vässykkä nuoriso
Onko nuute hyvä? Onko nuute hyvä?
Nyt reenataan niin et tyrät rytkyy Nyt reenataan niin et tyrät rytkyy
Tervetuloa Suomeen Tervetuloa Suomeen
Muutama webm 37 Muutama webm 37
Vitsi uskiksille Vitsi uskiksille
On tämäkin työmaa >:3 On tämäkin työmaa >:3
Suihkutteluja Suihkutteluja
Liikenneraivo Liikenneraivo
kyllä minunkin on mahduttava :3 kyllä minunkin on mahduttava :3
Rikosilmoitustehtailijat Rikosilmoitustehtailijat
 630 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 22.03.2021 00:01:25
[ + 5 | ]

Idiootit liikenteessä

[52540] [tiedosto.jpg] [0.3 MB] [616x729] [] []
tiedosto.jpg

sellasta sitten

22.03.2021 02:18:09
#449797 [+-] Piilota Suosittele

Tapetaan kaikki hihhulit niin saahaan puolitettua koko maan ilmastojalanjälki. Tehhään niistä sitten vaikka turvetta niin saa... eiku vittu ei saahakkaan. Tai no tehhään niistä sitten biomass.. eiku ei vittu sekkään onnistu. No perkele!

22.03.2021 21:00:16
#449949 [+-] Piilota Suosittele

Kun näin sivistyneestä maasta löytyy tuollaisia idiootteja ja paljon, niin on täysin turhaa kuvitella että covid-19 saataisiin joskus hävitettyä.

[ 7 viestiä | ]