Ryssät ja Sam Ryssät ja Sam
Peterin lapsuus. Peterin lapsuus.
transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Persut Persut
Darwin Darwin
Ukrainalainen lääkintäsotilas. Ukrainalainen lääkintäsotilas.
Rip Kake Rip Kake
shit happens shit happens
pieni palo pieni palo
Keskusta Keskusta
You are failure You are failure
Lempäälän lällättelijä22 Lempäälän lällättelijä22
Pride shamaani 🤣 Pride shamaani 🤣
Kelly Kelly
toisten omaisuuden rikkominen on kivaa toisten omaisuuden rikkominen on kivaa
Juhannuksen ruokavinkki Juhannuksen ruokavinkki
Polsisi Polsisi
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Maria Nordin Maria Nordin
Kesäherkku Kesäherkku
Miss Krimi a'la Venäjä 🤣 Miss Krimi a'la Venäjä 🤣
apinarokotus apinarokotus
Suomi mmlätkä2022 Suomi mmlätkä2022
Sannan hallitus ❤️ Sannan hallitus ❤️
 750 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 24.02.2021 22:10:03
[ + 4 - | ]

Yhteistyökykyinen vassari...

[51975] [Screenshot_20210224-210606_Twitter.jpg] [0.16 MB] [1080x509] [] []
Screenshot_20210224-210606_Twitter.jpg

ehdokas

(8)  · 

vasemmisto

(216)
24.02.2021 22:25:47 | 22:26:09
#441778 [+-] Piilota Suosittele

Oikein. Kokkaritkit on jo herännyt ps n tyhhmyyteen. Kristillistä on oletetusti vieläkin vajaita, jotka persuihin uskoo yhtä kovaa kuin jeesukseen.

24.02.2021 22:43:08
#441784 [+-] Piilota Suosittele

Siinäpä fiksu kaveri. Kertoo siis etukäteen, että aikoo valituksi tullessaan pistää persuille hanttiin kaikessa oli ehdotus mikä hyvänsä ja kieltäytyy kaikesta yhteistyöstä.
Eipä ole tuollaisella mitään saumaa yhteenkään lautakuntaan saati hallitukseen, vaikka valituksi tulisikin.
Siinähän sitten äänestää miten ryhmä käskee ilman mitään mahdollisuutta vaikuttaa päätöksiin.

25.02.2021 19:28:16
#442012 [+-] Piilota Suosittele

>>441784
Antti Rinne teki näin PS:n osalta, se oli vain naamioitu lisäpykäläksi ilmaston osalta, ja PS:llä oli selkärankaa olla liittymättä ilmastopaskaan.

26.02.2021 00:53:28
#442115 [+-] Piilota Suosittele

>>442092
olen demari, enkä kannata ilmastopaskaa

Demarit ei ole olleet demareita sen kun olen aikuisena sivusta seurannut. Kukaan ei oikeastaan ole sen puolella kuka rahaa tuo pöytään, ihmettelen syytä.

Juhlapuheissa se kuuluu ja näkyy, päätöksenteossa ei, vähän kuin vihreät, vaikka ei niin kiero.

[ 10 viestiä | ]