Yhteistyötä Yhteistyötä
tärkeä apuri tärkeä apuri
Liekitystä Liekitystä
lämpimässä lämpimässä
Kertoi totuuden Kertoi totuuden
Turppi kokoelma Turppi kokoelma
soma-lee soma-lee
peisetti peisetti
pelottaako bakteerit pelottaako bakteerit
banned banned
Orpo laskee toimeentulotukea Orpo laskee toimeentulotukea
tämä on tärkeä ominaisuus tämä on tärkeä ominaisuus
Kauppisen avaruusseikkailu Kauppisen avaruusseikkailu
Fat bastard Fat bastard
Veli teki jekun Veli teki jekun
weeleho kissa weeleho kissa
börh börh
uus auto uus auto
pimeys tuijottaa pimeys tuijottaa
hyvä päivä hyvä päivä
herääkö herääkö
ihan vitusti onnea ihan vitusti onnea
Suklaata Suklaata
mee töihin mee töihin
 825 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.11 MB, 1 tiedosto, 24.02.2021 15:18:50
[ + 4 | ]

Meininkiä

[51973] [meininki.jpg] [1.11 MB] [3840x2372] [] []
meininki.jpg

suomi

(394)  · 

poliisi

(331)  · 

cannonball

25.02.2021 00:02:29
#441812 [+1] Piilota Suosittele

>>441783
Olisko jysärin alkupuoli, korkeintaan puoliväli?
Taustalla kun on vielä hengissä oleva uudempikorinen Cherry kasarilta, BX kasarilta ja 309 kasarilta ennen ~vuosikymmenen vaihteen faceliftiä. Lisäksi toisen maijan vieressä on Pontiac 80-luvun lopulta.

Chrysler voisi olla hyvä veikkaus (mallista en olisi ihan varma), konepellin heikosti näkyvät muodot viittaisivat siihen ja kylkilistat/lokarin kromikaari myös. 70-lukulaisuus on ainoa varmuus.

25.02.2021 02:23:43
#441835 [+-] Piilota Suosittele

>>441812 Yorkerin puolesta puhuu peilin muotoilu ja lokarin helman tekstin sijoitus eli mahdollisesti "New Yorker" (jota harmi kyllä ei pysty kuin arvailemaan).
Mä en näe 309 pököttiä, Missä?
BX citikan edessä oleva harmaa 7.sukupolven corollan perusteella kuva on otettu vuoden 1993 jälkeen, lisäksi kasarin lopussa-ysärin alussa ransitin väritys oli valkoinen teksti sinisellä pohjalla https://www.flickr.com/photos/34057640@N07/5900836735/player/25af7fc205 tai https://www.imcdb.org/v184569.html jonka jälkeen tuli tuo valkoinen pohja, musta teksti, kuitenkin ennen vuotta 2003 jolloin poliisi luopui viimeisistäkin reservi transiteista, joita loppuaikoina käytettiin lähinnä siirtoajoihin, eli poliisi vankilasta- oikeuteen- vankikuljetukseen junalle jne. Sen sijaan vielä parivuotta sitten jollain poliisilaitoksella oli vielä virkakuosissa oleva vm-91 900 saabi.

25.12.2021 16:47:56 | 16:52:52
#532611 [+-] Piilota Suosittele

>>441812
>>441668
Kato tota jätkää maijan takaosan luona. Se on valmis. Mä en tiedä mitä se tekee, mutta kohta lähtee :D Sit siel on joku ninja kurkkimas pakun ovella :D Ei vittu xD

E:
Aina paranee siel on toinenkin ninja ku tarkkaan kyylää xD

[ 8 viestiä | ]