höyrypunkkia höyrypunkkia
Cat Dealers - Your Body (Remix) Cat Dealers - Your Body (Remix)
Obviously. Kyl voi sanoa simppelin sanan niin vittumaisesti Obviously. Kyl voi sanoa simppelin sanan niin vittumaisesti
jano yllättää jano yllättää
Joskus näin Joskus näin
Pekka Pekka
Taktinen maagi Taktinen maagi
Vittu täräytänkö ? Vittu täräytänkö ?
voi räkä voi räkä
Poks :D Poks :D
R ♂ E ♂ N ♂ G ♂ E R ♂ E ♂ N ♂ G ♂ E
Nautin tästä. T. Aku Nautin tästä. T. Aku
Kansallismielinen suomalainen saa postia. Kansallismielinen suomalainen saa postia.
Kumpi laukee ensin ? Kumpi laukee ensin ?
Puolen hehtaarin metsä Puolen hehtaarin metsä
Gnarly! Gnarly!
Omaanki hyllyyn tollanen Omaanki hyllyyn tollanen
Mikolle tuomio. Mikolle tuomio.
whiskey san whiskey san
Katatonia Katatonia
Puskaparty Puskaparty
vittu ben ;_; vittu ben ;_;
Random Random
I was a god once I was a god once
 801 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 19.02.2021 14:49:09
[ + 8 - | ]

Tukia toisille

[51853] [Sieppaa.PNG.png] [0.53 MB] [546x942] [] []
Sieppaa.PNG.png

sateenkaari

(21)  · 

somali

(105)
19.02.2021 15:54:24
#440306 [+-] Piilota Suosittele

Niin ja useammalla yhdistyksellä on samat naamat hallinnossa, kokoonpano on vaan eri, ettei vahingossa tule päällekäisyyksiä.
Toki jokaisen yhdistyksen toimesta nostetaan"palkkaa" tyyliin: Yhdistys no.1 tarjoaa autoedun toiminnanjohtaja ahmedille, no.2 maksaa 100€ kokouspalkkiona / per kokous hallinnon varajäsen ahmedille (kokouksia 4kpl/kk), no.3 tarjoaa "työtilat" (panoluukku / narkkausluola / miten ikinä haluaakaan käyttää) sihteeri ahmedille, no.5 maksaa puheenjohtaja ahmedille palkkaa XXXX.XX €uroa, no.6 maksaa yhdyshenkilö ahmedille kulu & matkakorvaukset sekä pienen palkkion tehtävistä jne jne...
Tätä menoa olen itse katsonut aikanaan itä-helsingissä asuessani (vesala-itäkeskus-vartiokylä).

19.02.2021 16:44:02
#440316 [+-] Piilota Suosittele

En kyllä enään yhtään ihmettele tätä neekeröinnin määrää jos niiden kulttuuria oikein rahoitetaan näin suuresti.

19.02.2021 21:45:10
#440422 [+-] Piilota Suosittele

No lastensairaalaan ei riittäny oliko se miljoonaa vai kymmentä. Saa sitä tämmöisiä listoja katsellessa ihmetellä, että miksi ei.

20.02.2021 06:50:14
#440519 [+-] Piilota Suosittele

>>440422
Uusi lastensairaala ei ole mikään hyväntekeväisyyskohde.
Bernerin rahasampo ja jengi antoi sille rahaa suu vaahdossa ja muna pystyssä.
Pari kaveria hehkutti silloin sitä rahankeruuta ja haukkui silloista hallitusta, että Helsingin kaupunkia.
Eivät uskoneet, kun yritin heille kertoa mistä on kysymys ja sen olevan syy miksi julkinen puoli lähtenyt Bernerille tähän antamaan.
VITTU, että oli noloja poikia, kun kusetus tuli julki.

20.02.2021 09:55:48
#440551 [+-] Piilota Suosittele

>>440519
Niin, 3,5M vuokratulot vuodessa 30 vuoden ajan on 105M. Sopimuksessa lukee, että kiinteistö VOIDAAN antaa HUSsin käyttöön. Voidaan. Ei oo pakko. Luulen, et suurin kusetus on vasta edessä ja tapahtuu jahka sote tulee kunnolla voimiinsa...

Ai niin ja Vallilahan hoitaa tekstiilit kyseiseen laitokseen...

20.02.2021 10:04:29
#440555 [+-] Piilota Suosittele

>>440551
Niinpä.
Hus lentää sieltä välittömästi vittuun, kun rakennuskustannukset on kuoletettu.
Tällaiselle idiootit järjesti konsertteja ja vielä tyhmemmät lahjoittivat rahaa.

21.02.2021 06:33:33
#440819 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan somalikissajärjestö ihan just sillä listalla jossa pitäisi. Ihan cool jos on, voisi siinä tapauksessa olettaa päässeen eroon miehensä ja koko yhteisön omaisuuden roolistaan jos siellä hengaa, mutta kuitenkin.

[ 17 viestiä | ]