Ei pikseliäkään ole photoshopattu! Ei pikseliäkään ole photoshopattu!
sairaan nopee sairaan nopee
niglu :D niglu :D
Antimateria seikkailee! Antimateria seikkailee!
peuraa turpaan peuraa turpaan
Toholampi ja sen käsi Toholampi ja sen käsi
vitun lintu :D vitun lintu :D
Madventures Madventures
Aukaisen luolaston Aukaisen luolaston
viisas lintu viisas lintu
Karkki vai kepponen? Karkki vai kepponen?
Homoja kaikki Homoja kaikki
Thunderbirds - Super Sabre '59 Thunderbirds - Super Sabre '59
Iltapala Iltapala
isot kengät täytettäviksi :D isot kengät täytettäviksi :D
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana rakas Ihana rakas
Toimistolle tekemistä Toimistolle tekemistä
Hello every nyan Hello every nyan
saapuvat vieraslajit saapuvat vieraslajit
gänstä cäpping gänstä cäpping
vitun kynäniska vitun kynäniska
Ihana nainen Ihana nainen
Sillä välin Australiassa Sillä välin Australiassa
 928 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 19.06.2018 13:51:52
[ + 9 - | ]

Proud 3evill

[13791] [png148-3evill-asshole.png] [0.35 MB] [460x629] [] []
png148-3evill-asshole.png

3evill

(6)  · 

gay

(194)  · 

homo

(633)  · 

catfucker

 · 

animal lover

 · 

asshole

(5)  · 

a nice guy

 · 

ritari

(14)  · 

knight

 · 

kissa

(5209)  · 

cat

(106)
19.06.2018 13:54:53
#66917 [+-] Piilota Suosittele

Minä, katkaravainen kusipää, tuomitsemalla ihmisiä jokaisessa vitun käännöksessä. Minä ilmaista itseäni nyt. Tästä lähtien, lopetan kissani, Myrtti, ja tulevat kaapista.


Tästä lähtien, lopetan kissani

Hahhahhah :D Tarkistin vain tränsläättörillä virheet :D

19.06.2018 14:45:54
#66942 [+-] Piilota Suosittele

Se tunne kun hapsi_ oli varannut hotellihuoneen ja tilannut shamppanjat ja ripotellut ruusun terälehtiä eikä ketään koskaan ilmaantunut paikalle ;____; Vähemmästäkin katkeroituu :(

19.06.2018 21:20:49
#67043 [+-] Piilota Suosittele

Niin ja pitää myöntää että "Myrtti" laittoi kyllä repeämään :D Niin lähellä mut ei aivan >:3

Vivamyrt olisi varmaan eeppinen nimi jollekin toiselle tosi persoonalliselle börheälle :3

20.06.2018 01:45:34
#67102 [+-] Piilota Suosittele

>>66999
>>67064

Voi teitä... enkeleitä :3

Tänään heräsin nyt kesken yötä siihen että kutsuin Morttia (taputin peittoa/kylkeäni ja kaikkea) viereen...

No häntä ja häntääkään ei ole kämpässä. Mortti meni maalle että minä voin lähteä juhannusrientoihin viikonloppuna.

Ananasta on kyllä... joitakin asioita ei ananaskaan vaan voi korvata ;3

Öitä.

20.06.2018 02:00:20 | 02:00:38
#67104 [+-] Piilota Suosittele

>>67102
Näet viikonlopun jälkeen vaikeaa unta,
vähän kuin joulu ilman lunta.

Se ei olekkaan vieressäin enää,
se nyt multaa on - lepää.

Pitikö taas juhannuksena vetää perseet olalle,
vittu mitä tuli taas sekoiltua, ja Myrtsi osu kohalle :'(

Taidanpa laittaa Myrtille viimesen naulan,
ja kiedon solmun ympärilleni kaulan.

-3evill 2.7.2018 09:38

20.06.2018 22:32:18 | 22:33:02
#67390 [+-] Piilota Suosittele

>>67102

Mortiton viikko, hui kauhistus ;_____; Alkoi surettaa tuo keskellä yötä hapuilu :<

Toisaalta Mortti saa ulkoilla vapaasti BÖRH (toivottavasti malttaa joskus poistua puskasta kun sä et ole hakemassa) ja huolto ja rabs pelaavat mallikelpoisesti <3 :3 Sun äiti on varmasti onnessaan :3

Ja Maikillekin piristystä ja silmälläpidettävää >:3

20.06.2018 23:28:28 | 23:29:04
#67420 [+-] Piilota Suosittele

>>67390

Kuulemma oli hävinnyt ruokaa ulkokupista vaikka skebbudista ei ollut harmainta hännänpäätäkään näkynyt.



Yöbörheä :33

20.06.2018 23:48:07
#67436 [+-] Piilota Suosittele

>>67433

Kroonista halibulaa potevasta kakkebyllestä sukeutui pesunkestävä itsenäinen kiertolaiskolli. Kuka olisi uskonut? ;333

(Ei varmaan tarvi erikseen sanoa että älä ihmeessä laita mustia farkkuja kun näette seuraavan kerran :333 <3 )

20.06.2018 23:54:42 | 23:57:02
#67444 [+-] Piilota Suosittele

>>67436

Hän aika kaukaa juoksee kun kuulee ääneni, joten siinä menee pari viikkoa ennen kuin hän kouluttaa itselleen uuden tupakinkäärijän. ;3

[ 15 viestiä | ]