>>440159 Mitä olen nuorisovankilan touhua nähnyt, niin täysi eläintarha se on. Oppivat vain uusia kujeita ja saavat kaltaistaan seuraa. Niille apinoille ei saa sanoa pahasti mitään ja muutenkin käsitellä silkkihansikkain, kun ovat alaikäisiä. Tunti päivittäin turpaan suurimmalle osalle niistä kuuluisi.
Ainut keino tuossa on se itsepuolustuksen opettelu. Lätkii päähän ensimmäistä hyökkääjää koulussa niin loppuu sen jengin päälle tuleminen. Samoin pitäisi välittömästi koulukiusaaja poistaa koulusta ja lähettää toiseen kouluun. Koko jengi käytännössä erotettaisiin toisista. Esim. yksi keino on, että jos on oulunkylässä ja alkaa koulukiusaajaksi, niin lähetettäisiin kouluun sitten sipooseen. Koska Sipoo on nykyään helsingin aluetta niin sinne alueen kouluihin voisi laittaa pari jannua. Voisi tehdä hyvää.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Tankilla
Itku tulee kun makkarapaketin aukaisee
Femakolla oli vaikeaa 😢
Heppahommia
Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa''
Sääti jotain
En ostaisi valmiiksi paskasia lenkkareita
Painopeitto singulirateetti
rekkapena raivoissaan
Eräs viisas mies sanoi kerran
Askartelua
Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa
Hieno mies
Eräänlainen taskuparkkeeraus
getaway in stockholm nöyryytetty
pieni moka
Leikki lampulla
Saarikko..
nainen ja laser-sääntö
dakotan eväät
Vaihtoehtoihminen
keskusta
Voimamies
Don Trump The Science-ish Guy: Disinfectant Injections