:3 :3
Kuningas kävelyretkellä :3 Kuningas kävelyretkellä :3
problems not found problems not found
toinen maailmansota toinen maailmansota
Isistä Isistä
Jeesus diggaa sua Jeesus diggaa sua
osaa ne koiratkin osaa ne koiratkin
Neekeri Neekeri
Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan
poliittinen kompassi poliittinen kompassi
Huumekissat :3 Huumekissat :3
Kissagifejä Kissagifejä
Rip Rip
Kevyet helmat ja kesää odotellessa Kevyet helmat ja kesää odotellessa
Tyttöjen viimeinen ostosreissu Tyttöjen viimeinen ostosreissu
Venäjän viimeinen toivo Venäjän viimeinen toivo
tulkoon jänis... ja jänis tuli tulkoon jänis... ja jänis tuli
Repostnik innostuu Repostnik innostuu
Päivä puistossa Päivä puistossa
Moottoripyöräily Moottoripyöräily
Norma Jeane Baker Norma Jeane Baker
>ritariripari >ritariripari
Kuvaotokset #31 Kuvaotokset #31
Korvatillikan päiväuni Korvatillikan päiväuni
 810 näyttökertaa, 22 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 06.02.2021 04:22:33
[ + 1 | ]

Jarna

[51558] [Jarna]

jarna

 · 

tarinakilpailu

12.11.2021 23:07:19
#515587 [+-] Piilota Suosittele

>>515573
Ihan samaa mieltä. Siksi välillä vähän ihmettelen miksi monella menee hermot, vaikka aluksi on lähdetty kikkeli pystyssä uhoamaan. Mulle saa vittuilla niin paljon kuin sielu sietää, mutta silloin on oltava valmis myös vastaanottamaan.

Jos et halua jättää jälkeäsi Luolastoon vinkuvana ja itkua tihrustavana mieslapsena, niin nyt on viimeinen hetki hankkia pallit. Kokoat itsesi ja alat käyttäytyä kuin mies. Itkun tihrustaminen rupeaa vain ärsyttämään.

13.11.2021 11:13:51
#515741 [+-] Piilota Suosittele

>>515587 Sä et selvästikkään ymmärrä debatin tarkoitusta. Sä oot pelkkä turha ja epä-älyllinen vajakki joka ärsyttää ihmisiä tahallaan ja siitä kiksejä. Sä oot täysin hyödytön imbesilli

13.11.2021 12:46:32
#515803 [+1] Piilota Suosittele

>>515767
Jos kommenttini häiritsevät, kannattaa miettiä seuraavia asioita:

- Postaa parempia kuvia. Paskoista kuvista saa aina arvostelua. Jos ei kestä arvostelua, kannattaa miettiä onko internetti oikea paikka herkälle mielelle.

- En koskaan aloita suoraa henkilöön käymistä. Vittuilun aloitan vasta kun toinen sen aloittaa. Medioissa keskityn aina ensin kommentoimaan kuvaa ja kommenttien osalta kommentoin asiaa. Vasta postaajan itkuparun jälkeen kommentoin postaajaa. Monen käyttäjän tapauksessa raja on ylitetty jo aiemmin, joten silloin minulla ei ole suodattimia.

- Vittuilun aloittaminen on minulle tanssiinkutsu, jonka otan vastaan mielelläni. Tunnustan, että saan kiksejä vajakkien kyykyttämisestä. Sonjan suhteen se on vähän arvelluttavaa, sillä Sonjana esiintyvät eivät ole mitään järjen jättiläisiä. Tuleekin välillä olo kuin vammaista potkisi.

Näillä mennään. Jos ei sielu kestä, niin se ei ole minun ongelmani.

Terveisin: Antero

15.11.2021 20:59:57
#517125 [+2] Piilota Suosittele

>>517124
Kannattaa varoa.
Ipa on omien sanojensa mukaan erittäin vaarallinen jätkä. Osaa kuulemma tappavan karateiskun ja käynyt kerran grav magaakin kokeilemassa.
Tosin todellisuudessa kykenee vain itku silmässä homoa huutelemaan.

[ 22 viestiä | ]