olvi kiisu lurp olvi kiisu lurp
Grilli Grilli
Ihana nainen Ihana nainen
hannu sedän sydän huolet hannu sedän sydän huolet
Cold? I think i'm hot! Cold? I think i'm hot!
aku ottaa laksatiivia aku ottaa laksatiivia
Nyt on kiire! Nyt on kiire!
Juhla Mokka Juhla Mokka
niin vihainen >:3 niin vihainen >:3
motivaatio motivaatio
Mitäs puuhailet :3 Mitäs puuhailet :3
Branch managers Branch managers
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Hieno temppu Hieno temppu
hei, mitäs tämä nyt on :3 hei, mitäs tämä nyt on :3
Thanos Thanos
Urheilijat juhlii liian aikaiseen Urheilijat juhlii liian aikaiseen
Slayjerin unelmatyömaa Slayjerin unelmatyömaa
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Siinä menee kyllä lapsi pilalle Siinä menee kyllä lapsi pilalle
interaktiivinen komediashow interaktiivinen komediashow
Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
Onko tämä minulla? Onko tämä minulla?
Vihtorin salaisuus Vihtorin salaisuus
 810 näyttökertaa, 22 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 06.02.2021 04:22:33
[ + 1 | ]

Jarna

[51558] [Jarna]

jarna

 · 

tarinakilpailu

12.11.2021 23:07:19
#515587 [+-] Piilota Suosittele

>>515573
Ihan samaa mieltä. Siksi välillä vähän ihmettelen miksi monella menee hermot, vaikka aluksi on lähdetty kikkeli pystyssä uhoamaan. Mulle saa vittuilla niin paljon kuin sielu sietää, mutta silloin on oltava valmis myös vastaanottamaan.

Jos et halua jättää jälkeäsi Luolastoon vinkuvana ja itkua tihrustavana mieslapsena, niin nyt on viimeinen hetki hankkia pallit. Kokoat itsesi ja alat käyttäytyä kuin mies. Itkun tihrustaminen rupeaa vain ärsyttämään.

13.11.2021 11:13:51
#515741 [+-] Piilota Suosittele

>>515587 Sä et selvästikkään ymmärrä debatin tarkoitusta. Sä oot pelkkä turha ja epä-älyllinen vajakki joka ärsyttää ihmisiä tahallaan ja siitä kiksejä. Sä oot täysin hyödytön imbesilli

13.11.2021 12:46:32
#515803 [+1] Piilota Suosittele

>>515767
Jos kommenttini häiritsevät, kannattaa miettiä seuraavia asioita:

- Postaa parempia kuvia. Paskoista kuvista saa aina arvostelua. Jos ei kestä arvostelua, kannattaa miettiä onko internetti oikea paikka herkälle mielelle.

- En koskaan aloita suoraa henkilöön käymistä. Vittuilun aloitan vasta kun toinen sen aloittaa. Medioissa keskityn aina ensin kommentoimaan kuvaa ja kommenttien osalta kommentoin asiaa. Vasta postaajan itkuparun jälkeen kommentoin postaajaa. Monen käyttäjän tapauksessa raja on ylitetty jo aiemmin, joten silloin minulla ei ole suodattimia.

- Vittuilun aloittaminen on minulle tanssiinkutsu, jonka otan vastaan mielelläni. Tunnustan, että saan kiksejä vajakkien kyykyttämisestä. Sonjan suhteen se on vähän arvelluttavaa, sillä Sonjana esiintyvät eivät ole mitään järjen jättiläisiä. Tuleekin välillä olo kuin vammaista potkisi.

Näillä mennään. Jos ei sielu kestä, niin se ei ole minun ongelmani.

Terveisin: Antero

15.11.2021 20:59:57
#517125 [+2] Piilota Suosittele

>>517124
Kannattaa varoa.
Ipa on omien sanojensa mukaan erittäin vaarallinen jätkä. Osaa kuulemma tappavan karateiskun ja käynyt kerran grav magaakin kokeilemassa.
Tosin todellisuudessa kykenee vain itku silmässä homoa huutelemaan.

[ 22 viestiä | ]