Ihana nainen Ihana nainen
:P :P
haha oot toi viimene haha oot toi viimene
Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 2 Vanhan kovalevyn syövereistä löytynyttä osa 2
Super Mario vs Donkey Kong Super Mario vs Donkey Kong
Akat ja lintu Akat ja lintu
BOBER BOBER
Elä ennää! Elä ennää!
BLINK1488 BLINK1488
Ankat Ankat
Tehtävä suoritettu Tehtävä suoritettu
Lisää ihania naisia Lisää ihania naisia
Hajupommeja pakolaisille Hajupommeja pakolaisille
Valas ja miehet Valas ja miehet
Tetris Tetris
neekeröi neekeröi
Kiisuilla on asiaa Kiisuilla on asiaa
Ihana nainen Ihana nainen
Pariisi Pariisi
Projekti Projekti
Ihana nainen Ihana nainen
Maatilan elämää Maatilan elämää
tytöt tykkää tytöt tykkää
RIP Paavi RIP Paavi
 723 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto, 27.01.2021 15:02:33
[ + 4 | ]

hehe

[51316] [0.mp4] [1.26 MB] [460x816] [] []

us

 · 

b

 · 

bee

(5)  · 

usb

(8)
28.01.2021 12:01:51
#433644 [+-] Piilota Suosittele

>>433426

Jaah. Oletko katsellut kuinka paljon tuodaan ulkomailta ilman välikäsiä tavaraa? Juomaa, ruokaa, tuotteita, meikkejä, komponentteja, tavaroita ostetaan suomen kaupan ohi. Ja syystäkin. Suomen kauppa ottaa 10 kertaisen hinnan.

28.01.2021 12:48:23
#433675 [+-] Piilota Suosittele

>>433673

Kaikki rinnastuu kaikkeen. Kallista jokatapauksessa suomessa on. Asuminen on kallista helsingissä mutta periaatteessa et tarvitse autoa. Heinolassa lomaillessa huomasin, että fillari olisi ollut todella tarpeellinen. Kirkonkylältä kauppaan matkaa 4 kilometriä. Stadiin 6km.

[ 8 viestiä | ]