Huume hämä Huume hämä
Ota Ota
veturi veturi
haluatko pelata peliä haluatko pelata peliä
splörs lärä splörs lärä
berhanan härbäge :3 berhanan härbäge :3
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Dr. Phil ja viisaat sanat Dr. Phil ja viisaat sanat
Klassikoita ja tyylikkäimpiä uut Klassikoita ja tyylikkäimpiä uut
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
Nuuskiksen talviretkien lämmöt Nuuskiksen talviretkien lämmöt
kissa vai hiiri :3 kissa vai hiiri :3
Voiman suhteellisuus Voiman suhteellisuus
En tiedä, joskus vain pärisee En tiedä, joskus vain pärisee
Jeccu Jeccu
Hyllymbvyör?? Hyllymbvyör??
joka sormella joka sormella
Niin maukasta ovenkahvaa, nyaa~! Niin maukasta ovenkahvaa, nyaa~!
homottaa homottaa
homottaa homottaa
Klonkku juuri ennen ensi hörppyä Klonkku juuri ennen ensi hörppyä
Tehokäyttäjän viime päivät Tehokäyttäjän viime päivät
Yui Yui
Raputin Raputin
 888 näyttökertaa, 10 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 15.01.2021 16:14:32
[ + 5 - | ]

bönde

[51070] [ao2vr.mp4] [11.61 MB] [216x480] [] []

vellu

 · 

covid-19

(38)
16.01.2021 07:07:08
#429938 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten kuulemma altistuin saatana tuperkuloosille ku erehyin käymään yhesä ammatillisessa koultuksessa. Siellä oli se yks ainu ryssä mukana ja mitäpä arvelette, että kenelläköhän se keuhkopöhö sitten oli ollu, että hä. Meni muuten kuukausia ku piti selevitellä, että missä se altistuminen oli etes tapahtunu. Ei saatana paikallisen sairaalan huorat viittinee kertua vaan aukovat vaan päätään aina ku kyselin, että onko varmasti meikäläisestä kyse ku kylällä on kuulemma muutamia saman nimisiä Maija Meikäläisiä.

Oikein ivallisesti vaan vittuilivat, että haista paska me sulle kerrota mitään mikä kuuluu sun perusoikeuksiin. Joutuin usiamman kuukauvven tappelemmaan ja kikkailemmaan niin lopulta sain sitte virallisia teitä myöten etes tietää, että millä aikavälillä se mahollinen altistuminen on etes tapahtunu. Eka kusettivat että viime kuussa. Sitte ku soittelin ja selevittelin niin sanottiin, että ehkä parin kuukauvven aikana. Lopputuloksena oli, että melekeen vuos sitten oli se tappaus. Nyt sitte joutuu joka perkeleen kerta lekurisa käyessä selittämmään, että oon mahollisesti altistunu joskus pari vuotta sitten keuhkotubille ja tätä saatanan rumbaa kuulemma jatkuu vielä kaheksan vuotta. Että semmottiis.

[ 10 viestiä | ]