Sauna simulaatio. Sauna simulaatio.
back to the star wars back to the star wars
Bon Jovi on parasta Bon Jovi on parasta
Leslie ja homot Leslie ja homot
Meth Meth
Zen-kissa zenissä Zen-kissa zenissä
natseja vastaan natseja vastaan
Moi <3 Moi <3
Papat bordellissa. Papat bordellissa.
Pallorobotti Pallorobotti
Töihi Töihi
Älä ulise Älä ulise
Tyttö ja peili Tyttö ja peili
Verkkoa tulee Verkkoa tulee
Flipeti flop Flipeti flop
Saarijärven Paavo Saarijärven Paavo
Draw yourself - Antero Draw yourself - Antero
Taitavaa Taitavaa
paska sarjis (Mursuttaja, ke 11.12.2013) paska sarjis (Mursuttaja, ke 11.12.2013)
Ankea ystävänpäivä Ankea ystävänpäivä
Nice things Nice things
Osittain totta. Osittain totta.
best dancer 4ever best dancer 4ever
Suukku auki :3 Suukku auki :3
 888 näyttökertaa, 10 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 15.01.2021 16:14:32
[ + 5 - | ]

bönde

[51070] [ao2vr.mp4] [11.61 MB] [216x480] [] []

vellu

 · 

covid-19

(38)
16.01.2021 07:07:08
#429938 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten kuulemma altistuin saatana tuperkuloosille ku erehyin käymään yhesä ammatillisessa koultuksessa. Siellä oli se yks ainu ryssä mukana ja mitäpä arvelette, että kenelläköhän se keuhkopöhö sitten oli ollu, että hä. Meni muuten kuukausia ku piti selevitellä, että missä se altistuminen oli etes tapahtunu. Ei saatana paikallisen sairaalan huorat viittinee kertua vaan aukovat vaan päätään aina ku kyselin, että onko varmasti meikäläisestä kyse ku kylällä on kuulemma muutamia saman nimisiä Maija Meikäläisiä.

Oikein ivallisesti vaan vittuilivat, että haista paska me sulle kerrota mitään mikä kuuluu sun perusoikeuksiin. Joutuin usiamman kuukauvven tappelemmaan ja kikkailemmaan niin lopulta sain sitte virallisia teitä myöten etes tietää, että millä aikavälillä se mahollinen altistuminen on etes tapahtunu. Eka kusettivat että viime kuussa. Sitte ku soittelin ja selevittelin niin sanottiin, että ehkä parin kuukauvven aikana. Lopputuloksena oli, että melekeen vuos sitten oli se tappaus. Nyt sitte joutuu joka perkeleen kerta lekurisa käyessä selittämmään, että oon mahollisesti altistunu joskus pari vuotta sitten keuhkotubille ja tätä saatanan rumbaa kuulemma jatkuu vielä kaheksan vuotta. Että semmottiis.

[ 10 viestiä | ]