nekru vähän mallailee nekru vähän mallailee
älä nussi mun ruohonleikkuria älä nussi mun ruohonleikkuria
intialaiset pesulla intialaiset pesulla
Uusi ennätys Uusi ennätys
upeita tarroja upeita tarroja
tärkein oppimateriaali tärkein oppimateriaali
täytä ruokakipponi hooman täytä ruokakipponi hooman
ANNA MÄ MAISTAN EES VÄHÄ ANNA MÄ MAISTAN EES VÄHÄ
Gernig Gernig
ohjevideo helikopterin varastamiseen ohjevideo helikopterin varastamiseen
mäkkärin juustohamppari mäkkärin juustohamppari
Vilimejä 2/3 Vilimejä 2/3
ugala ja bugala veneretkellä ugala ja bugala veneretkellä
mä lääkäris mä lääkäris
vitun vihanen kissa vitun vihanen kissa
rajumpi strippiklubi rajumpi strippiklubi
aamupalaa aamupalaa
rabsuta sitä kissiä rabsuta sitä kissiä
do a barrelroll do a barrelroll
rapen rape vehicle rapen rape vehicle
2011 nevö föget 2011 nevö föget
jesse hyväksyy tämän jesse hyväksyy tämän
iloinen olut iloinen olut
Teletapit Teletapit
 791 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 14:31:48
[ + 5 - | ]

Shitter

[50947] [twitterkuva.jpg] [0.03 MB] [283x283] [] []
twitterkuva.jpg

twitter

(175)  · 

sensuuri

(15)
09.01.2021 18:37:50
#428248 [+-] Piilota Suosittele

Ja miksihän twitter ei saisi poistaa selkeitä valheita ja vihapuhetta ? eikö osalle ihmisiä jää mitään sanottavaa ?

09.01.2021 20:05:38
#428283 [+-] Piilota Suosittele

>>428265
Jos joku kiihottaa sakkia anarkiaan niin kyllä hänen toimintaansa pitää puuttua. Ihan sama mikä on aatemaailma tai tarkoitus. Nyt on kuitenkin kyseessä demokraattiset sivistysvaltiot, eikä mikään diktatuuri tai muu paska jossa ihmisiä alistetaan.

09.01.2021 20:08:12
#428285 [+-] Piilota Suosittele

>>428283
Eli voiko tästä vastauksesta päätellä että tuomitset BLM:n? En olisi uskonut. Ja jos et tuomitse, niin voisitko selittää miksi BLM ei ollu anarkistinen mielenosoitus?

09.01.2021 20:58:53 | 20:59:33
#428294 [+-] Piilota Suosittele

>>428285
Tuomitsen kaiken väkivallan ja anarkian. Siinä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, sillä olen samaa tuonut esille jo nauris-ajoista.

Mihin blm miekkariin viittaat? Jos on vahingoitettu omaisuutta tai ihmisiä, niin kyseessä on vähintään anarkia ja tuomitsen sen aina.

10.01.2021 00:23:29
#428325 [+-] Piilota Suosittele

>>428321
Jos viittaat jonkinlaiseen lokaatioon, niin just näin. Puhuin kansankiihottamisesta yleisesti demokraattisissa sivistysvaltioissa. Varmaan eka kerta kun tajusit jotain, kandee laittaa rasti seinään.

10.01.2021 16:38:52
#428497 [+-] Piilota Suosittele

>>428282
parempaa mellakointia

Kyä näi o.

Kuitenkin "demokratian"... päättäjien huoneeseen ei pitäisi heitä suojelevien poliisien mellakoijia avittaa. Ei Dumb tätä virallisesti halunnut. Totuus lienee sitten toinen.

10.01.2021 22:50:22 | 22:55:19
#428580 [+-] Piilota Suosittele

>>428576
Kyllä idioottia saa sanoa idiootiksi. Ihmisten käyttäytymisestä on kuitenkin olemassa muotoja, jotka voidaan universaalisti määritellä puhtaaksi idiotismiksi ja näin ollen käyttäytymismallien harjoittajat idiooteiksi.

[ 26 viestiä | ]