taksamittari taksamittari
Ben ZyklonKyklop Ben ZyklonKyklop
Ihana nainen Ihana nainen
sutii sutii
tytti tytti
ei muutaku harjottelemaan ei muutaku harjottelemaan
Tosiystävyyttä Tosiystävyyttä
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
pajeettia ei palvelu miellytä pajeettia ei palvelu miellytä
kikka kolmonen kikka kolmonen
Ihana nainen laittaa aamiaista Ihana nainen laittaa aamiaista
hyvä yritys hyvä yritys
Hei! HEI! Hei! HEI!
naisen kosketus naisen kosketus
psyyke lauantaina psyyke lauantaina
hienosti purettu hienosti purettu
väsynyt kummitus väsynyt kummitus
robottitaksi robottitaksi
minä menen nyt minä menen nyt
nyt selvitetään tää tässä nyt selvitetään tää tässä
Eivittueisaatana Eivittueisaatana
Glug glug Glug glug
ug bileet ug bileet
rapunaaman ranchilla rapunaaman ranchilla
 809 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 26.04.2022 22:59:15
[ + 9 - | ]

Petteri Järvinen

[63973] [tiedosto.png] [0.04 MB] [604x331] [] []
tiedosto.png

petteri järvinen

 · 

twitter

(175)  · 

elon musk

(40)
26.04.2022 23:03:28 | 23:03:41
#566325 [+8] Piilota Suosittele

Hyvin sanottu. Mitä ihmettä tuollaisella jeesustelulla saavutetaan. Järvinenkin näitä mukamastietäjiä ollut kohta 30 vuotta ainakin ja lähinnä tuntuu olevan puhuva pää, joka välillä on jotain googlettanut.

Aikuinen rikas ihminen päättää ostaa yrityksen, se siitä. Hänen ne rahat ovat (olivat) ja hän voi tehdä niillä mitä haluaa. Sanovat ja jeesustelevat vasemmistoänkyräkommunistit sitten mitä vain.

En kyllä tuota ostosta toki itsekään ymmärrä, mutta enpä ostoksesta jeesustelemaan ja besserwisseröimäänkään lähde.

26.04.2022 23:26:01
#566335 [+-] Piilota Suosittele

Kuinkahan paljon se 0,5 miljoonan teslan valmistus tuottaa co2 pääsöjä, saati tulevaisuudessa ongelmajätettä?
Todellinen eko-teko on ajaa jollain 1980-90 lukujen tojotalla tai mersulla +miljoona km, koska siinä auto käytetään loppuunasti niinkuin alunperin on tarkoitettu, turvallinen sen ajan auto ei ehkä ole, mutta muita rahaa ja mieltä säästäviä ominaisuuksia siinä on verrattuna nyky autoon.

27.04.2022 10:07:42
#566397 [+1] Piilota Suosittele

Älypuhelimen myymällä (varsinkin jos on tollanen twitter hinttari niin varmasti on omena) vois ruokkia suomalaisenkin perheen kuukaudeks helposti. Eli varmaan melkosen monta afrikkalaista perhettä sais safkat.

[ 5 viestiä | ]