. .
Treffiseuraa Treffiseuraa
Loimaan lukiossa -93 Loimaan lukiossa -93
lauantaiaamu lauantaiaamu
emma karin viisauksia emma karin viisauksia
huono ajoitus huono ajoitus
Peak perfonmance Peak perfonmance
Ihana nainen Ihana nainen
Shillä lailla 🤦‍♂️ Shillä lailla 🤦‍♂️
raskasta jalkapalloa raskasta jalkapalloa
tais mennä ylitöiksi tämä homma tais mennä ylitöiksi tämä homma
nestehukka nestehukka
Nikkeröinti vieroitukset Nikkeröinti vieroitukset
Kunnolla Kunnolla
Persut jyrää! Persut jyrää!
Luolasto Luolasto
Ei vittu ei saatana Ei vittu ei saatana
purkki >:3 purkki >:3
alcapone alcapone
lintuvideoita :3 lintuvideoita :3
Whee! Whee!
ei saa olla rasisti ei saa olla rasisti
Harri Porter Harri Porter
Semmottiis Semmottiis
 660 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 12:29:51
[ + 4 - | ]

Melko sairasta porukkaa nuo rasismin vastustajat kun tällaista j

[50945] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [500x650] [] []
tiedosto.jpg

09.01.2021 12:36:03
#428135 [+-] Piilota Suosittele

Tekopyhiä. Näkevät natseja joka paikassa ja ovat suvaitsevaisia eri ihonväristä kohtaan mutta valkoisia hetero miehiä voi haukkua ihan miten vaan. Näin siinä käy kun mielisairaille annetaan mahdollisuus kirjoittaa mitä tahansa nettiin

09.01.2021 15:49:48
#428202 [+-] Piilota Suosittele

Niin. Terroristit eivät ole länsimaisen sivistysmaan ongelma, vaan rasistit. Kuolema korjaa vain kerran, rasismin jäljet ovat ikuiset.

09.01.2021 18:15:22
#428243 [+1] Piilota Suosittele

Ville rannan taide tiedetään, vihreä vasemmistolaisuus on ainoa ja oikea totuus.
Joka nurkan takana väijyy natsi, setämies, ilmastokriitikko, äärioikeistolainen (natsi myös).
Villen pahis galleria: PerSu = Nsdap, perussuomalainen = natsi, poliisit = natseja.
Sankari galleria: elokapinalaiset (apinat) = marttyyrejä kun natsit suihkutti paprika kaasulla, George Floyd = amerikan natsi tukehdutti (george oli vaan kys.hetkellä marinoitu fentanyylillä ja käyttänyt aiemmin metamfetamiinia), Pekka Haavisto = mies jolle vain sattuu vahinkoja, Feministit = herkkiä heppa tyttöjä, joita pahat setämiehet tai ilmastokriitikot (aina miehiä) kiusaavat kun tytöt pelastavat maailmaa.
Joten kyllä V.R:n työt latvaB2 tapauksen tekeminä kertovat hyvin kuinka vääristynyt maailma joidenkin silmissä voi olla.

[ 4 viestiä | ]