Maga Maga
vammaisseksiä vammaisseksiä
Neuvosto-WC Neuvosto-WC
pukki afrikassa pukki afrikassa
Loli ja kaverit Loli ja kaverit
tupla kärsäkäs tupla kärsäkäs
Fiksu kaveri Fiksu kaveri
Haastatteluja Gazassa Haastatteluja Gazassa
Maksoi kyydin luonnossa Maksoi kyydin luonnossa
Ihana nainen Ihana nainen
Uusi ystävä Uusi ystävä
Pakolaiset vs pakoloiset Pakolaiset vs pakoloiset
pornainen pornainen
Minä IRL Minä IRL
Andy Mcfly Andy Mcfly
Tukipäivä Tukipäivä
Nyt on tykki kone ja windows xp Nyt on tykki kone ja windows xp
Talent Talent
SLAV TAPE SLAV TAPE
Pikku tisut Pikku tisut
Hawk tuah Hawk tuah
Festareilla Festareilla
Hehe Hehe
Persun brainorinot Persun brainorinot
 600 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.29 MB, 1 tiedosto, 27.12.2020 14:46:28
[ + 1 | ]

minä jäin yksin <:3

[50685] [0.mp4] [2.29 MB] [640x640] [] []

oven

 · 

takana

(11)  · 

yksin

(10)
27.12.2020 18:26:15
#424419 [+-] Piilota Suosittele

Asuinrakennuksesta pääsee suoraan yhden oven kautta autotalliin. Esim jenkkilässä aika normal, mutta suomessa ei koska palo ovet, seinät, palokatko ja muut turhat direktiivit.

27.12.2020 20:53:56
#424454 [+-] Piilota Suosittele

Oven lukituskin seinämissä karmit sisäänpäin. Ovesta pitää päästä ulos. Jenkkilässä estetään sisäänpääsy. Syystäkin.

[ 4 viestiä | ]