Pipo paljastaa Pipo paljastaa
Konsolit Konsolit
Sperma verkkarin käyttäjille sohva Sperma verkkarin käyttäjille sohva
Öissä töissä Öissä töissä
uhosi voi taatusti hyvin uhosi voi taatusti hyvin
täydellinen paita täydellinen paita
luolasto videochat luolasto videochat
pysy erossa päihteistä pysy erossa päihteistä
Cornholio Cornholio
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Linte Linte
day after tomorrow day after tomorrow
mitenk meni niinku omasta mielestä mitenk meni niinku omasta mielestä
Aika homoa Aika homoa
Heimosenkeimo katutappelussa Heimosenkeimo katutappelussa
katri kulmuni katri kulmuni
Luolastolainen Luolastolainen
näin on näin on
greta who greta who
Lisää syöttöä :D Lisää syöttöä :D
Sarjii kuveja Sarjii kuveja
vauhtivaihde vauhtivaihde
Ei kannata yrittää Ei kannata yrittää
Siis tänään Siis tänään
 897 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:43:06
[ + 11 - | ]

Coolest monkey in the jungle

[5549] [0.png] [0.21 MB] [478x421] [] []
0.png

14.01.2018 22:53:09
#19348 [+-] Piilota Suosittele

>>19344 Lisäselvennyksenä. Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.

15.01.2018 01:03:52
#19384 [+-] Piilota Suosittele

19378

Pojan äiti ei pitänyt asiaa mitenkään rasistisena, mutta kun puolestaloukkaantujat loukkaantuu


Meinaatko, että valkoihoiset riehuivat noissa liikkeissä, vai miksi ihmeessä puhut "puolestaloukkaantujista"? Vai kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

>>19348
Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.


En epäile ollenkaan. Se on varmaan mielestäsi hyvin nokkelaa.

15.01.2018 11:50:43
#19445 [+-] Piilota Suosittele

19412

En minä sanonut mitään puolestaloukkaantujien ihonväristä.


Toistan: kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

Miksi tuosta nousi kohu pojan tumman ihonvärin takia, koska siitä ei olisi noussut kohua jos poika olisi ollut valkoinen?


Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua miksi apinaksi haukkuminen loukkaa nimenomaan mustia? Vaikea uskoa edes sinusta, mutta voin toki valaista asiaa sinulle, jos et oikeasti tiedä.

15.01.2018 14:46:57
#19526 [+-] Piilota Suosittele

19462

@Jimbo eli hyväksytkö liikkeessä riehumisen


Tietenkään en hyväksy riehumista.

>>19459
Jotenkin ei taas yllätä että joku suvakki puolustamassa riehuvia mustia ihmisiä.


Ja yllättäen joku rajakki tulee valehtelemaan, että suvakki muka puolustaisi riehumista.

15.01.2018 18:01:08
#19606 [+-] Piilota Suosittele

>>19344
Tässä pitää osata englantia sen verran, että osaa erottaa sanat "monkey" ja "ape".

Monkey kuulostaa paremmalta, melkein jopa rimmaa jungle -sanan kanssa, ape ei. Kaikesta pitää metakka nostaa.

[ 15 viestiä | ]