Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
3 kuvaa ja 2 filmiä 3 kuvaa ja 2 filmiä
tuhansia gigoja tärkeää tuhansia gigoja tärkeää
kylkimyyrää kylkimyyrää
loppu se apinointi loppu se apinointi
oih oih
Turkustajat Turkustajat
ongelmia on monenlaisia ongelmia on monenlaisia
trump with lion trump with lion
meno meno
Valupertin biisi ! Valupertin biisi !
kylmyys kylmyys
turvalonkero turvalonkero
MAGA LAITTAA TUULEMAAN MAGA LAITTAA TUULEMAAN
DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi
kiistaton fakta kiistaton fakta
börh börh
Ihana nainen Ihana nainen
Päästä irti Päästä irti
hitsauspuikko hitsauspuikko
Tisseille Tisseille
yes yes
xev bellringer xev bellringer
 799 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:05:41
[ + 9 - | ]

Donald-setä lyö vetoa

[5545] [shithole.jpg] [0.08 MB] [640x960] [] []
shithole.jpg

trump

(334)  · 

shithole

 · 

putin

(186)
14.01.2018 22:50:19
#19345 [+-] Piilota Suosittele

>>19328
En tiiä että tuntuuko se vaan, mutta ihan niinku medialla ois jonkun sortin jahti käynnissä Dolanin suhteen. :D


Meinaatko, että Suomessa ei media räjähtäisi, jos Sauli sanoisi virallisessa tapaamisessa Afrikan maita persläviksi? Älä viitsi.

14.01.2018 22:55:26
#19350 [+-] Piilota Suosittele

>>19345 Totta kai räjähtäisi. Ja Saulilla on sen verran tahdikkuuta, ettei päästäisi tuollaista suustaan. Vaikka mielessään ajattelisikin noin. Mutta ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista. Ei ne nyt voi pelkkää pahaa tehdä 24/7.

15.01.2018 01:07:24
#19385 [+-] Piilota Suosittele

>>19350
ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista.


No, eiköhän Donald lähde ennen pitkää Valkoisesta talosta ja siitä varmaan uutisoidaan lehdessä kuin lehdessä :) Putinista en menisi vannomaan.

15.01.2018 01:25:39
#19387 [+-] Piilota Suosittele

>>19385 Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu. Putin taas poistuu vasta kuin kuolema korjaa. Ironista tässä on se, että näistä kahdesta johtajasta diktaattori on se pätevämpi.

15.01.2018 11:53:17
#19447 [+-] Piilota Suosittele

>>19387
Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu.


Riippuu siitä, mitä Muellerin tutkinta löytää. Olihan Nixonkin demokraattisesti valittu, mutta ei istunut kauttaan loppuun.

[ 10 viestiä | ]