Persun auto Persun auto
kulhossa kulhossa
Ikkunanpesua Ikkunanpesua
neekeri neekeri
vihervasemmisto vihervasemmisto
valvoja valvoja
Nakit ja Pallerot Nakit ja Pallerot
Ehana nainen! Ehana nainen!
Sillä välin kiinassa TYÄMAAL Sillä välin kiinassa TYÄMAAL
Tesla Tesla
Ihana nainen Ihana nainen
auto.zip auto.zip
Uusi vuosi, uudet masennukset Uusi vuosi, uudet masennukset
moto-riikka moto-riikka
Ihana nainen Ihana nainen
neil amstrong kuussa neil amstrong kuussa
Nakuankkahan se siellä :D Nakuankkahan se siellä :D
nälkä nälkä
Elon servaa Elon servaa
ruokaa kulti ruokaa kulti
Kiitos Kiitos
Kisupoju Kisupoju
kahvia ja pekonia kahvia ja pekonia
halal halal
 731 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.29 MB, 1 tiedosto, 24.11.2020 15:05:02
[ + 0 | ]

Tomaattinen lohipata ja hirssiä

[49761] [tiedosto.jpg] [3.29 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto.jpg

lohi

(24)  · 

kesäkurpitsa

 · 

chili

(21)  · 

punasipuli

 · 

lime

24.11.2020 15:13:25 | 15:13:42
#412658 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää ihan hyvältä. Itse en laittais tomaatteja kokonaisena, vaan joku pyree sekaan makua tuomaan. Tää on vaan mun oma mielipide, kun en oikein tykkää kokonaisista tomaatista muualla ku salaateissa...

24.11.2020 15:16:49 | 15:18:06
#412660 [+-] Piilota Suosittele

>>412658
Polpaa laitoin tuo punainen on chiliä.

edit: ja se on siinä ja siinä voiko tuota padaksi sanoa kun on sen verran kastiketta. Tuli jo pari ideaa miten parantaa reseptiä.

[ 4 viestiä | ]