börheä ballero :3 börheä ballero :3
eväät mukana eväät mukana
Elmoa on juksattu Elmoa on juksattu
Pillu vasten pillua Pillu vasten pillua
Universaalitotuus Universaalitotuus
Päivän politiikka Päivän politiikka
Patsaan valmistus Patsaan valmistus
näin toimii sulkuventtiili näin toimii sulkuventtiili
Paukahti Paukahti
Paskapuhetta? Paskapuhetta?
Mikasa Mikasa
kiinalainen vuoronvaihto kiinalainen vuoronvaihto
hr-nauta hr-nauta
Tissit Tissit
RthR - Neon Jungle RthR - Neon Jungle
Totuus Totuus
herätit >:3 herätit >:3
varmasti supliikkimies varmasti supliikkimies
lääh puuh lääh puuh
Woke Age Woke Age
irti niistä irti niistä
Therian Therian
Oon toi koivu Oon toi koivu
herrasmies herrasmies
 740 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.29 MB, 1 tiedosto, 24.11.2020 15:05:02
[ + 0 | ]

Tomaattinen lohipata ja hirssiä

[49761] [tiedosto.jpg] [3.29 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto.jpg

lohi

(24)  · 

kesäkurpitsa

 · 

chili

(21)  · 

punasipuli

 · 

lime

24.11.2020 15:13:25 | 15:13:42
#412658 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää ihan hyvältä. Itse en laittais tomaatteja kokonaisena, vaan joku pyree sekaan makua tuomaan. Tää on vaan mun oma mielipide, kun en oikein tykkää kokonaisista tomaatista muualla ku salaateissa...

24.11.2020 15:16:49 | 15:18:06
#412660 [+-] Piilota Suosittele

>>412658
Polpaa laitoin tuo punainen on chiliä.

edit: ja se on siinä ja siinä voiko tuota padaksi sanoa kun on sen verran kastiketta. Tuli jo pari ideaa miten parantaa reseptiä.

[ 4 viestiä | ]