Kun entinen orkesteriura ei löynyt leiville Kun entinen orkesteriura ei löynyt leiville
Nyt näkyy nälkä hyvin Nyt näkyy nälkä hyvin
normi normi
kjeh kjeh kjeh kjeh
Vargin skopa Vargin skopa
Koiron hämmennys ;__; Koiron hämmennys ;__;
Stuntti seis! Nollatkaa simulaatio. Stuntti seis! Nollatkaa simulaatio.
Hyi vittu Hyi vittu
Taidefilmi Taidefilmi
miesviha ei ollutkaan suosittua miesten keskuudessa miesviha ei ollutkaan suosittua miesten keskuudessa
mew mew
35 vuotta 35 vuotta
Edestä Edestä
Eläintarha Eläintarha
Pannukakkukokki Pannukakkukokki
skarppi upi skarppi upi
Aktivian mainos Aktivian mainos
vanhat kunnon... vanhat kunnon...
tappivanukas läsähti tappivanukas läsähti
Minäkin makoilen :3 Minäkin makoilen :3
Aistiyliherkkyys, Protec, nainen Aistiyliherkkyys, Protec, nainen
Tassunjälki tuonne Tassunjälki tuonne
Isojalka... Isojalka...
Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa. Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.
 620 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 30.10.2020 18:22:06
[ + 4 | ]

Jonnet ei pääse ikinä eläkkeelle

[49097] [0.jpg] [0.1 MB] [960x960] [] []
0.jpg

jyvät ja akanat

 · 

2030

 · 

parikymmpiset

30.10.2020 18:36:44 | 18:38:37
#404509 [+-] Piilota Suosittele

Luulenpa että alle parikymppistenkin persoonat on aika lailla tomua planeetan ekosysteemissä (tai mitä siitä silloin on vielä jäljellä) 2030 vuoden päästä. Mikä kieltämättä on vain parannusta nykyisen parikymppisen narsistihipsterisomeorjasukupolven keskivertopersoonaan verrattuna. kjäh räh.

31.10.2020 00:05:54 | 00:11:05
#404660 [+-] Piilota Suosittele

Alkaa olla työvuosia itsellä 25.

Sitä luuli koeajan päätyttyä saavansa isoakin palkkaa firmassa, kun palkka nousi omien vanhempien palkan ohi. No, eihän se niin ollut. Pää punaisena duunattiin reilu 10 vuotta vaihtaen työnkuvaa ja alettiin ymmärtämään, että nyt alkaa palkka olemaan ihan kohtuullinen. Sitten kuuli taas tiettyjen työnkuvien palkoista. Ja edelleen pää punaisena seuraavia työnkuvia kohti.
Siitä 5+ vuoden päästä ajateltiin, että on se palkka ihan kivasti noussut ja oli hakeuduttu läheisiin tekemisiin tiettyjen palvelupäälliköiden ja myynnin kanssa, siten tuli kuultua muutaman senioripalvelupäällikön palkat. Laikka entistä punaisemmaksi ja kovaa duunia. Sitten esimiehenä pääsi näkemään noin parinkymmenen alaisen palkat ja ihmettelemään, että mitä pyhää vittua: Haitari on suuri kuin Tuksun persaus ja yksi tuhowänkkeri saa enemmän rahaa kuin itse ja yksi toisesta firmasta ostettu mies saa parin osaston ylivoimaisesti kovinta palkkaa ilman mitään järkeä. Läheisimmissä tekemisissä myyntipäällikön kanssa, josta tulee yksikönvetäjä ja käy lisää palkkatietoa ilmi. Pää punaiseksi ja laikka hohtavan punaiseksi (fysiikan prakatessa enemmän). Useammalle laiminlyödylle tosi pätevälle alaiselle palkkaa ylemmäs ja omaa ohessa. Ole palvelupäälliköiden vanavedessä 15 vuotta nuorempana ja syöttele diilejä myyntipäällikön lapaan, joka ostaa niillä rahoilla joulukinkut ja Volvot (älä ole edes kateellinen, koska tiimipelaaja ja näin se menee).
Ole ylpeä ja usko, että nyt on pullat todella hyvin uunissa ja tässä kun edes 5 vuotta saa syödä hilloa, niin jee. Tai jos 10 vuotta, uuh. 15 vuotta, paradisio ja bailando.

Sitten 2020 lokakuussa eräänä päivänä muija tulee ja kertoo saaneensa palkankorotuksen (nuorempi, vähemmän työvuosia). Pienen summan tarkantamiskeskustelun jälkeen paljastuu, että muija saa lähes samaa palkkaa ja nousukäyrä on tiukemmin ja nopeammin ylöspäin ; parin vuoden sisään tulee saamaan enemmän palkkaa.

Fug.


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

[ 11 viestiä | ]