börhennys :3 börhennys :3
Miltähän tämä maistuu? Miltähän tämä maistuu?
Viddu! Viddu!
F-35 piiputtaa sateella. F-35 piiputtaa sateella.
ihan okei ihan okei
Hihihi Hihihi
oletteko avoinna jo?? <:3 oletteko avoinna jo?? <:3
Pipo-kisse Pipo-kisse
Huonot bileet Huonot bileet
Kuvia, saatana 1 Kuvia, saatana 1
Kola Beldy: Vien sut tundralle! Kola Beldy: Vien sut tundralle!
Ei tuulivoimalle! Ei tuulivoimalle!
käärme puree mikrofoonia käärme puree mikrofoonia
paltamon lahja maailmalle paltamon lahja maailmalle
Suomalaisen viihteen huippuhetkiä Suomalaisen viihteen huippuhetkiä
itseluottamusta löytyy itseluottamusta löytyy
ei onnistunut :3 ei onnistunut :3
Kolmannen valtakunnan reivit Kolmannen valtakunnan reivit
Tärkeä kirja Tärkeä kirja
stalkkeri stalkkeri
vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3 vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3
Talven 2020 kuuminta muotia Talven 2020 kuuminta muotia
kivapuhetta kerrassaan kivapuhetta kerrassaan
Henkilö Henkilö
 705 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.57 MB, 1 tiedosto, 19.10.2020 12:15:49
[ + 4 | ]

Lipsahdus

[48741] [0.png] [0.57 MB] [750x421] [] []
0.png

maskit

 · 

hengitysvero

 · 

vero

(31)  · 

matti vanhanen

(7)
19.10.2020 21:42:45
#400647 [+-] Piilota Suosittele

>>400551 Käytän (putkihuivia tosin), jos kaupassa kahden kompanian verran yskiviä muita. Muussa tapauksessa välttelen kanssaeläjiä ja hengitän nenän kautta.

20.10.2020 12:24:10 | 12:26:03
#400863 [+-] Piilota Suosittele

>>400647
pistä putkihuivi naaman eteen ja puhalla vedenpintaa ja toista sama maskilla = pls

+maski estää sua tartuttamasta vain ja ainoastaan muita. kaasumaski sulkien koko naaman taas sitten myös itsesi, voit myös käyttää visiiriä muttei ole niin varma.

[ 3 viestiä | ]