>>400551 Käytän (putkihuivia tosin), jos kaupassa kahden kompanian verran yskiviä muita. Muussa tapauksessa välttelen kanssaeläjiä ja hengitän nenän kautta.
>>400647 pistä putkihuivi naaman eteen ja puhalla vedenpintaa ja toista sama maskilla = pls
+maski estää sua tartuttamasta vain ja ainoastaan muita. kaasumaski sulkien koko naaman taas sitten myös itsesi, voit myös käyttää visiiriä muttei ole niin varma.
[
3 viestiä
|
]
⭰
verotus on varkautta
Lipsahdus
Keskiviikon minisaalis
Olkaamme tästä hyvin surullisia
Pasi ei ole vasemmistolainen :D
arvokasta laminaattia
Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
Leipäjonon saalis sponsored by Raksapulsu
Perjantain saalis
Muttaku maahanmuutto ja Marin!
Rami raksamiehellä palaa sulake
Puolassa käytetään järkeä.
Hjalliksella on asiaa
Suomalainen virkamies
Lol, Keskusta
Vanhasen unelmakoti
Politiikka tiivistettynä
pieruvero
Vanhanen
Yoga
Ei toimi Suomessa!
Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)