kato ku mä jarrutan vittu kato ku mä jarrutan vittu
Herkkuhetki Herkkuhetki
Sebu Sebu
Perhe lumihankeen ja joulukuusi sisälle Perhe lumihankeen ja joulukuusi sisälle
Narisee Narisee
Ystävykset retkellä Ystävykset retkellä
osaispa havainnoida osaispa havainnoida
super mario super mario
Poseerasi kameralle Poseerasi kameralle
SHITPOSTING MUST GO ON SHITPOSTING MUST GO ON
Tissejä Tissejä
Haittaako jos maataan tässä sun sängyllä? Haittaako jos maataan tässä sun sängyllä?
Tilannekuvaa torilta Tilannekuvaa torilta
Tissit Tissit
kalpa ankka kalpa ankka
niggerblaster niggerblaster
fiksu kass fiksu kass
termit kuntoon termit kuntoon
tekniik tekniik
Siivouspäivä Siivouspäivä
tiukkaa protestointia tiukkaa protestointia
keilarata keilarata
give me hug give me hug
Väy väy! Väy väy!
 826 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 08.01.2018 17:05:32
[ + 6 | ]

Miehen työ

[5067] [0.jpg] [0.03 MB] [552x680] [] []
0.jpg

03.04.2020 08:35:35
#326494 [+-] Piilota Suosittele

Mitä helvettiä..tapatti miljoonia ryssiä.. mitalihan tuolle kuuluu, jopa useampi.

Vaan olis mielenkiintosta ottaa äijän kanssa kuppia..ja oletuksena tietysti, että löytyis yhteinen kieli..ja rupatella niitä näitä ja kysellä siinä ohessa, että mistä helvetistä se homma sitten lähti, että miljoonia piti tapattaa.. Ja saishan siinä olla mukana Aatu, Mao, Idi, Korean parikin entistä nokkamiestä..Vietnamin johtoa..Gaddafi.. äijät vetäis läppää..kehuisivatko toisiaan, vai meniskö perusnokitteluksi..että minäpäs enempi tapatin, ähäkutti.

Vanha kuva, mutta nyt vasta hyppäs eteen..

>>81705

[ 3 viestiä | ]