King King
Fingerpori - vatikaaniin Fingerpori - vatikaaniin
Sun kaverit yrittää auttaa ku oot krapulassa Sun kaverit yrittää auttaa ku oot krapulassa
go crazy go crazy
mikä sää? mikä sää?
Lapset mukaan töihin päivä Lapset mukaan töihin päivä
Linja-autossa on dunnelmaa :DD Linja-autossa on dunnelmaa :DD
Muutama kissa Muutama kissa
evästeet evästeet
Peukalonimijä Pekka Peukalonimijä Pekka
Huonoja uutisia Huonoja uutisia
Antoi kaverille lelun Antoi kaverille lelun
Vankila Vankila
Siitäs saat >:3 Siitäs saat >:3
Bassotyty vetää pornot saundit Bassotyty vetää pornot saundit
American Hero American Hero
hörhör hörhör
Dat ass Dat ass
aku ja hannu kilpasilla aku ja hannu kilpasilla
Täällä sattuu vahinkoja Täällä sattuu vahinkoja
@Repostnik @Repostnik
Samikset Samikset
Hän on nopea Hän on nopea
mitäs siinä kuvaat >:3 mitäs siinä kuvaat >:3
 680 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 17.06.2020 12:53:23
[ + 6 | ]

NPC News

[44375] [NPC-news.png] [0.12 MB] [1000x1000] [] []
NPC-news.png

npc

(17)  · 

blm

(180)  · 

black lives matter

(12)  · 

robotit

17.06.2020 13:18:50
#356017 [+-] Piilota Suosittele

>>356015
Jep.
Jopa paljon parjatuilla lampaille on oma tahto.
Naapurilla on lampaita ja ne kulkee kesät vapaana tässä kylillä, siksi siis niiden käytös on tuttua.

17.06.2020 17:37:35
#356108 [+1] Piilota Suosittele

niitä kauppoja ryösteliviä, rakennusten polttajia ja valkoisten ryöstäviä pitäis sitten kunnioittaa?

17.06.2020 19:37:26
#356181 [+1] Piilota Suosittele

Baa baa BLM-lampaat baa baa.

Kilttejä ja viattomia runopoikia aina vain tapetaan.
Tyypeistä tulee pyhimyksiä ja toiset pyhimykset ryöstävät ja tuhoavat.

Sitten kun musta jenkkipoliisi läväyttää 8-kymppisen valkoisen vanhuksen tonttiin, ei kukaan edes puhu mitään. Valkoisen paikalle tulleen poliisin kamera tosin kuvasi tapahtuneen ja musta jättijeppe sai syytteet. Ei riehuttu kaduilla. Ei levitetty koronaa Suomessa. Ei ollut media väärällään "valkoisilla vanhuksilla on väliä" -kylttejä.

Ja kyllä, Chauvin käytti liikaa voimaa myös, sitä ei pidä kiistää. Floyd vain ei ollut mikään pyhimys ja oli monella tavalla itse syyllinen lopputulokseen.

18.06.2020 03:05:46
#356299 [+-] Piilota Suosittele

se kun nykyään se 1-2% mölyaää ja huutaa. vois tossa ihan tsekata faktojakin. mustat tappaa moninverroin valkoisia jenkeissä mutta sehän ei sovi suvakeille.

[ 7 viestiä | ]