yllätys :3 yllätys :3
Ryppy jakaa viisautta osa VIII Ryppy jakaa viisautta osa VIII
ihana nainen ihana nainen
tulevaisuuden suunnitelmat tulevaisuuden suunnitelmat
Käyttistä - Pyöräramppi Käyttistä - Pyöräramppi
No live matters No live matters
sorvausta sorvausta
Transformation komplett Transformation komplett
Tekosylkky ja pari börhnappia :3 Tekosylkky ja pari börhnappia :3
Black lives matter Black lives matter
Eläimiä Eläimiä
Tonnikalamylly Tonnikalamylly
tarvitsen yhden tämmöisen <:3 tarvitsen yhden tämmöisen <:3
kehä kolmosen sisällä on idiootteja. kehä kolmosen sisällä on idiootteja.
musiikki tyhjästä kulhosta musiikki tyhjästä kulhosta
asenne kunnossa asenne kunnossa
:D :D :D :D
pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta
Muhammad pilapiirroskuvat 2005 Muhammad pilapiirroskuvat 2005
slurp slurp
asian blowjob asian blowjob
hyvästi apina :DD hyvästi apina :DD
Vittu mää vihaan teitä :D Vittu mää vihaan teitä :D
Lääkkeet Lääkkeet
 852 näyttökertaa, 25 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
13.06.2020 15:23:04
[ + 3 | ]

Gordon Ramsay - Budjettiruokaa


lammas

(59)  · 

halpa

(14)
15.06.2020 16:23:35
#355178 [+-] Piilota Suosittele

>>355136
Sillai? Mulla se on muistissa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää aloilleni asettumaan.

Mistähän kissaihmiset höpöttävät.. riisi ku riisi. Halvin vaa mukaan.

15.06.2020 16:28:25
#355182 [+-] Piilota Suosittele

>>355178 En minä tiedä. Minä ostan uncle bensin riisiä. Pakkauksessa lukee että keitä 10-12 minuuttia. Se tieto riittää minulle. Kuten sanoit, riisi kuin riisi.

15.06.2020 16:42:28
#355197 [+-] Piilota Suosittele

>>355192
Ei se silti riisistä hiilareita poista. Niitäkin röimies tarvii. Tarvii kyllä sitten vähän muutakin ettei iske riisitauti tai keripukki.

15.06.2020 18:04:56 | 21:26:08
#355244 [+-] Piilota Suosittele

Tein maukaksea keittoa :3

- sipulia ja varsiselleriä, kuullotus öljyssä
- tomaattimurskaa, yksi purkki tavallista ja toinen chilinmakuista
- vettä ja kasvisliemikuutio
- tarpeeksi pitkään hellalla, että vihannekset pehmeni
- hiukan makaronia, pussin pohjalla näytti ensinäkemältä olevan turhan vähän mutta en viitsinyt avata uutta pussia, sen tietää miten käy kun pasta turpoaa jääkaapissa, ei ole keitto enää keittoa
- suolaa, mustapippuria, hiukan chilimaustetta
- jääkaapissa avattuna lojunut tuorejuustorasia tyhjäksi, taisi olla ruohosipuli tällä kertaa

Kun nyt ei sattunut olemaan sopivaa prodea, esim. kanasuikaleita, niin laitoin vielä keittolautaselle kermajuustoa. Oli tosi jees :3 Sit kun oikein yrittämällä yrittää tehdä hyvää ruokaa niin ei bendele onnistu...

15.06.2020 20:06:12
#355295 [+-] Piilota Suosittele

>>355200
Mä en tiedä kuinka paljon vitamiineilla voin sitä korvata, mutta keskiviikkona oli pakko laittaa stoppi ku meinasin pyörtyä kriittisessä vaiheessa. Nyt vaan lepoa ja ruokaa vieläkin. Alkoholiakin olen vähentänyt.


>>355244
:)
Niin tein minäkin. Otin nakit kaapista, ranskalaiset ja kalapuikot pakkasesta, iskin pellille ja odotin 20min. Ripaus suolaa ja NAMS!
😋

[ 25 viestiä | ]