3 jutskaa ny samalla 3 jutskaa ny samalla
Hengi hyvä, gundo gova :-D Hengi hyvä, gundo gova :-D
Polkupyörän suuntavilkku #2 Polkupyörän suuntavilkku #2
Se ois siivouspäivä! Se ois siivouspäivä!
Ohisalo Ohisalo
Tom of Finland Tom of Finland
Turun vassarit ja vihreät vauhdissa Turun vassarit ja vihreät vauhdissa
Vakavaa asiaa. Vakavaa asiaa.
Tv-visailu Tv-visailu
Yhyy väkivaltaa Yhyy väkivaltaa
Näin tänään.. Näin tänään..
Apustajan lapsuus Apustajan lapsuus
mmm... pekonia mmm... pekonia
Mitä tapahtui ruumiskonteille? Mitä tapahtui ruumiskonteille?
Paradrop song Paradrop song
Matoja Matoja
Maken mopo Maken mopo
Naapurit kolmelta aamuyöstä Naapurit kolmelta aamuyöstä
tervetuloa oikeaan maailmaan tervetuloa oikeaan maailmaan
Mestari 2 Mestari 2
Ihana nainen Ihana nainen
Irtoshan se Irtoshan se
Kun kutittaa... Kun kutittaa...
Tylsyys Tylsyys
 659 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 11.06.2020 20:59:18
[ + 6 - | ]

:O

[44157] [Screenshot_20200611-205833_Chrome.jpg] [0.04 MB] [597x182] [] []
Screenshot_20200611-205833_Chrome.jpg

11.06.2020 21:14:32 | 19:03:19
#353359 [+-] Piilota Suosittele

No jos se myös myrkytettiin, puukotettiin ja hirtettiin, mutta nyt tiedetään etta se luoti oli oma?

11.06.2020 23:01:01
#353389 [+-] Piilota Suosittele

Olof Palme oli Olof Palme. Kunnes ei enää ollut.

Tämä on johtopäätöksemme ja koska Olof Palmea ei enää ole, emme näe tarvetta tutkia enempää.

Terveisin Ruotsin sukellusvenepoliisi.
Mottomme on "toistuvia mahalaskuja ja maahantunkeutujien edessä polvillaan olemista 24/7"

12.06.2020 07:53:09
#353460 [+-] Piilota Suosittele

No ruotsin poliisi ei tunnu muutenkaan saavan ketään kiinni. Tai ehkä jos suoraan niiden nokan edessä tekee jonkun rikoksen. Tossa muutama vuosi sitten kun kävin Ruotsissa laivalla, niin ei kyllä Tukholman terminaalissa näkynyt ensimmäistäkään poliisia tai vartijaa. Ois ties minkälainen murhaaja raiskaaja tulla Suomen puolelta Ruotsiin. Mutta kun tultiin Suomeen takaisin niin kyllä oli poliiseja niin paljon että ei ois ollu mitään mahdollisuutta tuua mitään laitonta tms.

12.06.2020 20:03:53
#353654 [+-] Piilota Suosittele

Syyttäjän mukaan on täysin selvää, että murhaaja kulki murhapaikalta pohjoiseen tai etelään.


”Tai sitten itään tai länteen. Ensimmäisten kolmen vuosikymmenen aikana tutkinnasta unohdettiin kuitenkin väli-ilmansuunnat koillinen, kaakko, lounas ja luode, jotka nyt vahvistavat sen, että murhaaja saattoi olla murhapaikalla, jos hän ei ollut teon tapahtumahetkellä jossain muualla.


🤣

[ 10 viestiä | ]