pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
voi vittu sentäs voi vittu sentäs
KELATORSTAI KELATORSTAI
naiset näyttää naiset näyttää
paras kasino paras kasino
raksalla raksalla
videokommentti videokommentti
vielä sen kiinni saan :3 vielä sen kiinni saan :3
pulju pulju
en ajattele koskaan en ajattele koskaan
Musiikintunti (TeraBox-mainos) Musiikintunti (TeraBox-mainos)
Pylly Pylly
Tissit Tissit
Heppahommia Heppahommia
Soinin ajatuksia Soinin ajatuksia
täs mä täs mä
niin läski niin läski
Herra Alijohtaja Herra Alijohtaja
Venyttely Venyttely
oscarin arvoinen elokuvaintro oscarin arvoinen elokuvaintro
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Näetkö sinäkin kyrvän tuossa ? Näetkö sinäkin kyrvän tuossa ?
pallerot pallerot
käsirasva käsirasva
 945 näyttökertaa, 22 viestiä, 5.04 MB, 1 tiedosto, 07.06.2020 17:39:13
[ + 5 | ]

Natsikortti - kun argumentit on loppu

[44004] [Natsikortti.mp4] [5.04 MB] [854x480] [41.00s] [] []

natsikortti

 · 

saksa

(119)  · 

sananvapaus

(15)
07.06.2020 17:42:35 | 17:44:54
#352004 [+1] Piilota Suosittele

Onko argumenttisi tyhmä ja nekin loppuivat kesken? Ei hätää!

Natsikortti™ on ILMAINEN vasemmistolainen keksintö joka jauhottaa jokaisen vastustajan. Kutsu henkilöä jonka kanssa et pysty argumentoimaan natsiksi tai vaikka suoraan vertaa häntä Hitleriin. Voitat automaattisesti argumentin ja saat sympatiat puolellesi mustamaalaten vastapuolen. Jos Natsikortti™ ei vaikuta heti niin muista huutaa jotakin (asialla ei ole merkitystä minkään kanssa). Eli vakuuta hallintasi äänenvoimakkuutta nostamalla.

ps. muistetaan sitte kaikki äänestää Hitleriä vuonna 193080

07.06.2020 17:48:38 | 17:48:59
#352007 [+-] Piilota Suosittele

>>352004 hauskaa sinänsä, että natsipuolue oli alun perin vasemistolainen työväenpuolue. Sosialistit vain halusivat tehdä eron sodan jälkeen ja nimesivät heidät äärioikeistolaisiksi

07.06.2020 17:59:10 | 18:01:46
#352015 [+-] Piilota Suosittele

>>352007

Ei siinä mitään ollut. Historian kirjoittavat voittajat mutta muutakin tietoa löytyy. Ja Natsi-ideologian ylevä työväenpuolue aspekti on aikalailla täyttä paskaa.

Here we go again... tottakai oli. Sitten siitä masinoitiin oikeistolainen harvainvaltaan pyrkivä tappokone.
https://www.washingtonpost.com/gdpr-consent/?next_url=https%3a%2f%2fwww.washingtonpost.com%2foutlook%2f2020%2f02%2f05%2fright-needs-stop-falsely-claiming-that-nazis-were-socialists%2f

07.06.2020 18:03:58 | 18:04:25
#352019 [+-] Piilota Suosittele

>>352015 joo vähän kärjistin. enemmän voisi luokitella sen ajan poliittiseksi keskustaksi. Sen ajan oikeistoa vihasivat samalla tavalla kuin kommunisteja

07.06.2020 18:27:56
#352037 [+-] Piilota Suosittele

Mutta toinen asia mikä tässä pisti silmään on se, että haastattelija on paremmassa kunnossa fyysisesti kuin haastateltava. Mikä sopii yhteen hyvin haastateltavan asenteen kanssa yhteen.

07.06.2020 19:47:41
#352070 [+-] Piilota Suosittele

>>352037
Mikähän siinä on, että vastapuoleksi pitää valita juuri habitukseltaan heikompi? Itse olen vihervassarisuvakki mutta fyysisesti varsin hyvässä kunnossa ja partakin löytyy kaljun lisäksi, joten kyllä meitä löytyy. Vastapuolelle voisi sitten ottaa sellaisen massiivisella eturessulla varustetun elämänkoululaisen karjalalippis päässä, jonka puheesta kuluu koulutuksen vähyys.

07.06.2020 20:08:02
#352075 [+-] Piilota Suosittele

>>352070
Semmoset oltukset sieltä. Taino, toki toi on totta että vassarit on kyllä sellasta hanavesikansaa tai läskejä feminatseja että oikeastaan ihan oikeassa olet.

10.10.2020 23:03:42
#398257 [+-] Piilota Suosittele

>>398253
Todennäköisesti ollut muitakin puhujia, mutta jostain syystä tässä ja nyt halutaan tuoda esille se epäedustavin. Se kertoo jotain. Se kertoo siitä mielikuvasta joka halutaan antaa.

11.10.2020 17:19:56
#398409 [+-] Piilota Suosittele

>>352007
EI ollut. Natsipuolue puhdistettiin sen vasemmistosiivestä pitkien puukkojen yönä.
Historiaa vääristelevät natsisympatisoijat vain haluavat muistaa kaiken väärin. Tai vaihtoehtoisesti ovat niin tyhmiä, että käsittävät kaiken väärin.

12.10.2020 08:36:46 | 17:31:30
#398483 [+-] Piilota Suosittele

>>398445
Ei aivan. Sekä sillä mitä ajetaan että miten ajetaan on merkitystä.

Jokunen vuosi sitten vasemmistoliito julkaisi vaalimainoksen, jossa punkkarin näköinen hahmo hakkasi ihmisiä kaduilla. Sanoma oli, että jos et äänestä meitä, pahat voimat pääsevät valtaan ja käy näin. Uskomatonta paskaa ja propagandaa, jossa vuorostaan persut ovat kunnostautuneet viime aikoina.

[ 22 viestiä | ]