Gluteeniton classic Gluteeniton classic
Lame Selfie Bee Lame Selfie Bee
Trump ja toimittajat Trump ja toimittajat
Kukaan ei tajuu mua Kukaan ei tajuu mua
onko kellään tämmöstä laturia? onko kellään tämmöstä laturia?
Iso tissi Iso tissi
Uusi resepti Uusi resepti
Näköharhoja Näköharhoja
More lasaga More lasaga
Tivolissa. Tivolissa.
Alkuperäinen maalaus ilman kirkon revisiota Alkuperäinen maalaus ilman kirkon revisiota
Hiljaa! Hiljaa!
Nyyaaaargh! Nyyaaaargh!
Isänmaallisuuden asiantuntija Isänmaallisuuden asiantuntija
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia? Lainsäädäntösihteeri rikkoo lakia?
oh you :) oh you :)
Jaimie Salmon Jaimie Salmon
Räntäpömpytin Räntäpömpytin
you little bitch you little bitch
Haluan naiseni samalla tavalla kuin kahvini Haluan naiseni samalla tavalla kuin kahvini
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Tämä on seepra. uskokaa nyt! Tämä on seepra. uskokaa nyt!
Cuddle Weather :3 Cuddle Weather :3
 831 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 28.05.2020 15:40:17
[ + 4 | ]

pyöräilykausi

[43640] [0.mp4] [1.32 MB] [854x480] [13.00s] [] []

pyöräily

(13)
29.05.2020 00:30:05
#348017 [+1] Piilota Suosittele

Voi vittu mitä menua, saatana :D

Ei perkele tulis mittään jos näkis livenä tuommosta. Jos joku sannoo, että vammasille ei saa nauraa niin niitä sais vettää turpaan. Mutta vähän asiallisemmin, niin se on ihan helevetin hienua että vammasille on tämmösiäki mahollisuuksia. Vaikka ois minkälainen fyysinen vamma niin se on aina lievempää sorttia ku vaikka vihervasemmistolaisuus tai muute henkiset oireet. Kaivelin tuossa muistiarkkua niin kaikkien niien kauheuksien seasta löyty semmonenkin väittämä, että se oli joku Postin ingenjööri joka rakenti (ohojeitten ja osien mukkaan) yhelle paikalliselle Kärppä-fanille semmosen rullatuolin, että se pystyy ohojaamaan sitä pelekällä mehupillillä.

Se on monesti kattomassa pelejä siellä vammasten osastolla, pää sätkii miten sattuu, enkä oo koskaan kuullu sen puhuvan. Sillä on siinä ihimetuolissaan joku helevetin putki millä se pystyy ohojaileen sitä toolia ihan tuolla liikenteen seassa täysin ittenäisesti. Ku en oo tietenkään sen kans porissu, ku tuskin se etes pystyis päästelemmään semmosia ääniä mitä ymmärtäisin, niin kaippa se on ihan järjissään silti, ku kulukee ittekseen minne vaan sillä sähkötuolillaan pääsee.

Kroppa vaan ei toimi, sätkii ja pätkii miten sattuu ja sen pää näyttää tekevän jotaki jatkuvaa munakasta, ku veivaa ees taas non-stoppina. Hirviä kohtalo semmonen. Itte oisin ajanu ainaki laaniskaan jos ois semmonen liikkumisen ja olemisen suhteen. Tosin vetihän se Stephen Hawkingiki vuosikymmeniä pelekkänä raatona.

24.01.2025 07:13:03
#675621 [+-] Piilota Suosittele

Niin jaa, tossa ku kattelee tota menoa niin tää on varmaan aikakoneen avulla kuvattua pätkää Oulun pyöräbaanoista. Nekin on punasia ja fillaristien meno on just eikä melkeen.

[ 7 viestiä | ]