Isä ja poika Isä ja poika
opel setä opel setä
Tämän takia demari kuoli nälkään. Tämän takia demari kuoli nälkään.
Chinese handjob Chinese handjob
Isot on ongelmat Isot on ongelmat
Saarioisten pitsat Saarioisten pitsat
Jussi. Jussi.
Alko ei myynyt alkoholia Alko ei myynyt alkoholia
palmu palmu
bike fail bike fail
Liike suljettu Liike suljettu
nagatomi plaza. never forget nagatomi plaza. never forget
Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan. Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan.
Halloween Halloween
parantava puku parantava puku
sgeledon war sgeledon war
Punaiset ja somalinaisten tuki ry. Punaiset ja somalinaisten tuki ry.
Chip Chip
hauska koira hauska koira
Nokia Nokia
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Sandels apu Sandels apu
Avain Avain
tissit tissit
 831 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 28.05.2020 15:40:17
[ + 4 | ]

pyöräilykausi

[43640] [0.mp4] [1.32 MB] [854x480] [13.00s] [] []

pyöräily

(13)
29.05.2020 00:30:05
#348017 [+1] Piilota Suosittele

Voi vittu mitä menua, saatana :D

Ei perkele tulis mittään jos näkis livenä tuommosta. Jos joku sannoo, että vammasille ei saa nauraa niin niitä sais vettää turpaan. Mutta vähän asiallisemmin, niin se on ihan helevetin hienua että vammasille on tämmösiäki mahollisuuksia. Vaikka ois minkälainen fyysinen vamma niin se on aina lievempää sorttia ku vaikka vihervasemmistolaisuus tai muute henkiset oireet. Kaivelin tuossa muistiarkkua niin kaikkien niien kauheuksien seasta löyty semmonenkin väittämä, että se oli joku Postin ingenjööri joka rakenti (ohojeitten ja osien mukkaan) yhelle paikalliselle Kärppä-fanille semmosen rullatuolin, että se pystyy ohojaamaan sitä pelekällä mehupillillä.

Se on monesti kattomassa pelejä siellä vammasten osastolla, pää sätkii miten sattuu, enkä oo koskaan kuullu sen puhuvan. Sillä on siinä ihimetuolissaan joku helevetin putki millä se pystyy ohojaileen sitä toolia ihan tuolla liikenteen seassa täysin ittenäisesti. Ku en oo tietenkään sen kans porissu, ku tuskin se etes pystyis päästelemmään semmosia ääniä mitä ymmärtäisin, niin kaippa se on ihan järjissään silti, ku kulukee ittekseen minne vaan sillä sähkötuolillaan pääsee.

Kroppa vaan ei toimi, sätkii ja pätkii miten sattuu ja sen pää näyttää tekevän jotaki jatkuvaa munakasta, ku veivaa ees taas non-stoppina. Hirviä kohtalo semmonen. Itte oisin ajanu ainaki laaniskaan jos ois semmonen liikkumisen ja olemisen suhteen. Tosin vetihän se Stephen Hawkingiki vuosikymmeniä pelekkänä raatona.

24.01.2025 07:13:03
#675621 [+-] Piilota Suosittele

Niin jaa, tossa ku kattelee tota menoa niin tää on varmaan aikakoneen avulla kuvattua pätkää Oulun pyöräbaanoista. Nekin on punasia ja fillaristien meno on just eikä melkeen.

[ 7 viestiä | ]