Omaehtoinen aivosoluharvennus Omaehtoinen aivosoluharvennus
boo :3 boo :3
Eri suunta Eri suunta
beavis and butthead beavis and butthead
Asiantuntija ja THL Asiantuntija ja THL
Limppu Limppu
Paskapaperia Paskapaperia
Juokse Matt! Juokse Matt!
erään vapaan maan verotusjärjestelmä erään vapaan maan verotusjärjestelmä
Slayjerin rakas Slayjerin rakas
Lauantaifiilis Lauantaifiilis
Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa
Sukellusveneen torpedotunnelit Sukellusveneen torpedotunnelit
Laulu Wernher von Braunista Laulu Wernher von Braunista
Kaija jammailee Kaija jammailee
Kissa ja lohikäärme Kissa ja lohikäärme
pärinä päälle :3 pärinä päälle :3
Hehe Hehe
tämä on sitä globalismia tämä on sitä globalismia
Sattumaako? Sattumaako?
Uuno menettää vessapaperinsa Uuno menettää vessapaperinsa
Elekää runkakko! Elekää runkakko!
Saatana syön sun viikset Saatana syön sun viikset
Korona Korona
@-
 895 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.23 MB, 1 tiedosto, 23.05.2020 06:36:38
[ + 4 - | ]

Väestönvaihdos Euroopassa video

[43338] [dd.mp4] [5.23 MB] [853x480] [71.94s] [] []

väestönvaihdos

 · 

mamu

(210)  · 

matu

(85)  · 

eurooppa

(48)  · 

tulevaisuus

(33)
23.05.2020 10:13:32
#345760 [+-] Piilota Suosittele

Ah miten ihanaa kulttuuria - kuka helvetti tällaista haluaa? Onko tämä Antero hyväksyttävä hinta monikulttuurista? Kun tämähän on vääjäämätön asia, eikö vain?

23.05.2020 13:12:11
#345818 [+-] Piilota Suosittele

>>345760
Jos haluat viitata minuun, niin tee se oikein. Muuten mennään ihan tsägällä että näen näitä.

Kuten olen jo nappula-ajoista sanonut:
1. jokaisella maalla on kantokykynsä ja maahanmuuton pitää tapahtua integroitumisen ehdoilla.
2. hakemusten käsittelyä pitää saada tehostettua, sillä vuosien odottelu ei varmasti auta integroitumista.
3. palautuksia pitää tehostaa ja palautettavan mahdollisuus vaikuttaa niiden onnistumiseen venkuloimalla ja änkyröimällä pitää saada poistettua
4. palautuskynnystä voidaan mielestäni vielä helposti laskea.
5. sanktiot imaamien paskapropagandan jakamisesta kovemmiksi

Tällaiset propagandavideot on oiva keino nostattaa vihaa, joten siinä suhteessa video on varmasti onnistunut. Harvemmin kuitenkin kommenttiosioista löytyy mitään älykästä, joten siinä mielessä menee pieneen.

23.05.2020 13:29:54
#345820 [+-] Piilota Suosittele

>>345818 ihan taattua että tämmösen kahlaat läpi, tartte sen enempiä tägäillä..

Integroitumisen ehdot voi unohtaa, kun tulijoista niin iso osa haistattaa niillä vitut - ja kantokykyä ei saa lähestyä lähimainkaan, koska kun se ylitetään, on myöhäistä.

23.05.2020 14:57:51
#345872 [+-] Piilota Suosittele

On maahanmuuttoa ja on maahantunkeutumista.

Oli se suunnitelmallista länsimaiden valtaamista tai vain kivikautisen porukan normaalia luontaista käyttäytymistä, yhtä kaikki, tilanne on kestämätön. Ovista ja ikkunoista lappaa porukkaa, jolla ei ole minkäänlaista kykyä tai halua integroitua tänne.

100 vuoden päästä ei ole enää Eurooppaa, on vain laajentunut Lähi-Itä, jossa porukka sotii keskenään ja ylipäätään kehityksen / tuotannon / tuottavuuden osalta on taannuttu hiekka-aavikoiden tasolle.

Kaikkeen syynä ovat sinisilmäisyys, sokea usko ja luottamus toisiin ihmisiin - ja kaaoksen tuottamisen halu (Antifa ja muu äärivasemmistolaisuus) sellaisissa piireissä, jotka ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen tuhoavansa itsensä.

Monessa maassa tullaan heräämään tilanteeseen 20 vuoden sisällä, mutta se on liian myöhäistä silloin. Tai jos halutaan tilannetta parantaa, niin Amnestyt ja muut sinisilmäiset idiootit pitää kätkeä samaan paikkaan, mihin ne rikolliset kätketään ja voimakeinot olisivat todella kovat.

En voi ymmärtää sitä, että Euroopassa kommunismin pahuus ja kurjuus oli vain 30 vuotta sitten todellisuutta. Siitä ei ole kauaa aikaa, mutta sinisilmäisyys ja sokea usko on ajanut silti nyt jo ohi. Ihmiset eivät kuitenkaan ole muuttuneet, pahuutta ja pahoja ihmisiä on samalla tavalla kuin ennen, ellei jopa enemmän. Puolassa, Tshekeissä, Unkarissa, Baltian maissa nämä asiat muistetaan toki paremmin kuin monessa muussa maassa.

23.05.2020 15:45:30
#345879 [+-] Piilota Suosittele

>>345872 ateistin suusta aamen - mikä järjenköyhyys näitä sinisilmäisiä vaivaa?? Haluaako ne tosissaan tuoda sitä ”kulttuuria” tänne?!? Tarkoittaen samalla länsimaisen oikeuslaitoksen ja tasa-arvon tuhoa.

24.05.2020 00:10:38
#346078 [+-] Piilota Suosittele

Toiset eivät ymmärrä tai halua ymmärtää vaikka heille suoraan sanotaan. Ovat siinä tunteessa, että kaikki on hyvää. Oli se mitä tahansa.

[ 10 viestiä | ]