Ihana nainen Ihana nainen
Luolastomiitti 25 Luolastomiitti 25
Ihana auto Ihana auto
Motivaatiota Motivaatiota
pirkka ukko pirkka ukko
doom apu doom apu
Tuhkimon toinen kenkä Tuhkimon toinen kenkä
Passat kiskalla Passat kiskalla
seksikäs apu seksikäs apu
skeitti kisu skeitti kisu
Örkin ruokatauko Örkin ruokatauko
italiapiza italiapiza
Venäjä Venäjä
Raketti Raketti
Niin miksiköhän syntyvyys ja onnellisuus laskee jatkuvasti? Niin miksiköhän syntyvyys ja onnellisuus laskee jatkuvasti?
taikuri taikuri
kainalossa kainalossa
Nälkä Nälkä
agṔLÖÖ agṔLÖÖ
Perhepotretti Perhepotretti
Porkkanakakkua Porkkanakakkua
Kanye West - Heil Hitler Kanye West - Heil Hitler
Dick demon vs. Virgin doll Dick demon vs. Virgin doll
Uusi pulloteline Uusi pulloteline
 648 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.43 MB, 1 tiedosto, 17.05.2020 22:26:26
[ + 4 | ]

kaikki on minun >:3

[43154] [0.mp4] [3.43 MB] [640x800] [48.17s] [] []

kaikki

(27)  · 

minun

(5)
18.05.2020 11:14:24
#343941 [+1] Piilota Suosittele

Vahvista vain häiriökäyttäytymistä hyvittelemällä eläintä välillä. Tämän takia monet pikku koirat on niin sekasin. "Se on niin söpöä, kun se tekee noin." Voi vittu...

18.05.2020 17:40:29 | 17:41:49
#344064 [+-] Piilota Suosittele

>>343941
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.

100 vuotta sitten muijan vanhemmilta tuotiin kissanpentu minun vanhempieni naapuriin (perhetuttuja) yksinäiselle vanhemmalle naiselle. No, siellähän kissa eleli herroiksi ja oli suuri kuningas ja oppi kyllä omalaatuiseksi kaveriksi, kunnon ylimieliseksi ja sellaiseksi, että jos kissalla sattui olemaan paha päivä, se sen osoitti. Kissa hiippaili rapussa ja hengaili päivisin muutaman tunnin vanhempieni tykönäkin aina.

Kerran olin taasen vanhemmilla ja kissa ryppyili siinä jotain (kissalla oli jo vähintään 5 vuotta ikää silloin) ja vähän toruin sitä, että oles nyt siinä. Kissa hiippaili eteiseen ja näytti siltä, että ei itsekään tiedä haluaako ovesta pihalle vai jäädä sisälle vai mennä sänkyyn vai mitä... ja kävi perkele käteeni kiinni. Nappasin refleksillä saman tein kengän eteisessä ja täräytin kissaa päihin. En nyt lujaa, mutta tarpeeksi, että kissa oli kenkien seassa kenkätelineessä. Sieltä se nousi tietysti ja silmät löivät lieskaa. Olin edelleen kenkä toisessa kädessä, että tuleekos tappelu.

Kissa tuijotti kiukusta kihisten, mutta ei sanonut pihaustakaan. Tuijotuksen jälkeen meni ovelle ja sanoi mou, päästin kissan pihalle ja meni kotiinsa nenä ja häntä pystyssä.

Seuraavan kerran kun olin vanhemmilla kylässä, kissa tulee taas kylään... tulee eteisestä määrätietoisesti kohti, sanoo mau ja puskee jalkaa kerran. Se perinteinen, minkä kissat tuollaisessa tilanteessa tekevät ja tulevat katsomaan "onko meillä välit okei". Rapsutin korvan takaa vähän, kissa hiippailee nenä ja häntä pystyssä pois ja kaikki oli taas okei. En muuten muista, että kissa olisi sen jälkeen pahaa päiväänsä minulle osoitellut... ja kissa eli vähän alle parikymppiseksi asti...

[ 4 viestiä | ]