Pekka Siitoin figuuri Pekka Siitoin figuuri
oletteko te kuulleet linuxista oletteko te kuulleet linuxista
pro-jekku pro-jekku
Resident evil Resident evil
Norja rikastettu Norja rikastettu
Tissit Tissit
mä muutan nyt sun luo mä muutan nyt sun luo
rage agains the machine rage agains the machine
tärkeää tärkeää
Bongo Cat - See You Again Bongo Cat - See You Again
Sai herkkua Sai herkkua
taide taide
purrhea pörinä purrhea pörinä
Ihana blondi Ihana blondi
Tissit Tissit
Hapsi Hapsi
Punainen vaara Punainen vaara
VAPAHTAJAMME TERRY A. DAVIS REST IN PEACE SANKARI VAPAHTAJAMME TERRY A. DAVIS REST IN PEACE SANKARI
Tisuli Tisuli
allah sammuu allah sammuu
hyvä ryöstö hyvä ryöstö
Kiire! Kiire!
kova perse kova perse
apu survives apu survives
 972 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 10.04.2020 10:52:33
[ + 1 | ]

Aurora paskalla ja muita fiksuja tyyppejä

[41709] [0.png] [0.17 MB] [465x2973] [] []
0.png

facebook

(181)  · 

feissarimokat

(147)  · 

wc

(118)  · 

rikos

(25)  · 

korona

(299)
10.04.2020 20:25:30
#329754 [+-] Piilota Suosittele

>>329670

Voinhan mää väärässä olla, mutta muistaakseni kotona saa kulkea alasti. Toki jos asuu maan tasalla niin voi siitä toki tulla kehotus hommata verhot. Esimerkiksi porukoiden parvekkeelta on kiva kattella kesäsin vastapäisiin taloihin, ku parvekkeilla näkyy vaikka minkälaista nudistia. Ne parvekkeet on nääs semmoset, että alaosan lasi on sävytetty, niin voi vaikka ekassa kerroksessa sluibailla munasillaan jos haluaa. Yläkertalaisilla onki aika monilla kiikarit jostain kumman syystä.

11.04.2020 07:08:43
#330004 [+-] Piilota Suosittele

>>329754
Vastapäisen talon nuorehko terhakka naisoletettu oli näytellyt tissejään avoimessa ikkunassa. Kun katseet kohtasivat tupakilla olevan veljeni kanssa niin verhot olivat viuhahtaneet nopsasti kiinni.

11.04.2020 07:13:46
#330006 [+-] Piilota Suosittele

Heidi en osaa ajatella omilla aivoilla kysyy, mieheni on rikollinen mutta en voi sanoa sitä ääneen niin kysyn "ovelasti" ihmisiltä ettei ne tajuu et onko ok olla vaan vähän rikollinen..?

11.04.2020 23:33:53 | 23:37:40
#330389 [+-] Piilota Suosittele

>>330004

Muistan kaukaa vuosikymmenien takaa, kun oltiin kaverin kans käyty pyöräilemässä ja pysähdyttiin sitten tien varteen jossa niiden kerrostalo oli. Siinä höpötettiin mitä lapset nyt höpöttivät, kun mielenkiintoni alako siirtyä niien alakerran ikkunaan puiston poikki. Siellä oli akka mahallaan keittiön pöydällä ja joku äijä veti sitä takaapäin. Sanoin kaverillekin, että katto ny ihtekki, etten vaan kuvittelis asioita. Kyllä siellä oli kairaaminen menossa. Niin, se alakerran asunto oli siis maan tasalla siltä puolelta katottuna. Se eukko lopulta tajus, että tuijotetaan niitä niin äijä kävi vaan vääntämässä sälekaihtimet kiinni. Nykyään tommosesta tulis kaikille kyläläisille traumat, supo ja Pasit vetelis pitkin katuja ja kaikki laitettais ryhymäterapiaan.

Kaverin isosiskolle se sama eukko oli joskus jutellu niitä näitä ku oli yhtäkkiä ruvennu selittämään, että polovista on nahkat paskana. Kamun sisko oli vähän ihimeissään, että miten se sillain on. Se eukko kerto, että ku sillä on korkkimatto niin kontillaan ollessa naimahommissa palaa iho. Sekin menis varmaan jo seksuaalisena hyväksikäyttönä tätä aikaa. Tai entäs se, ku serkkupojan kans nähtiin vanhojen hullujen ikkunassa äijä kädellä? Tiiä vaikka nykyaikana laittaisivat näkijät laitoshoitoon moisen haureuden kohtaamisesta, he.

Ja jos mennään isäukon nuoruuteen saakka niin kävipä silloin niinkin, että kommuunissa oli miehet maistelleet ullakkohuoneistossa vähän miestä vahvempaa. Siinä oli pihapiirissä ollu sitte palijon mäntyjä ja yhessä niistä oli harakan pesä. Tää tavallinen (ei isäntä siis) työmies oli tepsutellu pienen jekkupullon kans kauniina kesäpäivänä haulikon kans siihen pihalle ja asettunu puun juurelle. Oli siinä kattellu sitä linnun pesää ja laskenu siitä sitten haulikolla läpitte. Helevetillinen pamaushan se tietenki oli ja koko pihamaa raikunu. Hilijasuuen keskellä oli jonku asunnon ikkuna auennu ja sieltä oli kuulunu vaan ilimotus, että oisko se parempi Veikon mennä kottiin nukkumaan. Asia oli sillä selevä ja käsitelty. Nykyään ois parivuorokautinen piiritystilanne, kaikki evakuoitais kilometrin sätteellä ja helikopterit vetäis ympyrää armeijjan valamistautuessa rynnäkköön.

[ 7 viestiä | ]