Melkein 28-vuotta myöhemmin. Somppuja tullut ja syntynyt saatanasti lisää suomeen. Somppujen työllisyys aste suomessa n.40%. Muutama moninkertainen rikoksen uusija somppu karkoitettu vähänkuin "varoittavana esimerkkinä". Loput sompanssit "Soomilaiset rasistititit","Meillä oikeus purkaa kaikki somalien orjatyöllä rakentamat talot suomessa", "Kymmene rasisti puukotti minu kaveri hengiltä meilahteen" ja suosikkini "Jos somalit lähtisi sumesta, ei kukaan tekisi täällä töitä."
[
7 viestiä
|
]
⭰
Hyvä perse
Paskannan vain tänne
Raakaa peliä
Jamalin homma
voi kakka
Duken vinkki
hapsi_ Kusella oikeasti
Melkein menin halpaan, kun tilasin uuden puhelimen. Roskapostia!