homottaa homottaa
kesämiehen tyylivinkit kesämiehen tyylivinkit
Niin maukasta ovenkahvaa, nyaa~! Niin maukasta ovenkahvaa, nyaa~!
Terveiset lumilinnasta! Terveiset lumilinnasta!
Vittu Fry sua saa aina hävetä Vittu Fry sua saa aina hävetä
Grievous :DDDD Grievous :DDDD
Alfred Tornion rajalla Alfred Tornion rajalla
Yui Yui
Läski-Paskan Psykoosit tulille Läski-Paskan Psykoosit tulille
Ummetus Ummetus
Pornokertomus teaseri Pornokertomus teaseri
tässä minä olen tässä minä olen
Kihara kissa Kihara kissa
Savusiig Moose'sd Savusiig Moose'sd
Burn! Burn!
West Mongolia Best Mongolia West Mongolia Best Mongolia
Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus
Fuck! Fuck!
GIRA GUEEN GIRA GUEEN
Ihmeelliset olennot Ihmeelliset olennot
Dogstep Dogstep
Apujumppa Apujumppa
Berliinin22 Berliinin22
berhanan härbäge :3 berhanan härbäge :3
 960 näyttökertaa, 18 viestiä, 2.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2020 17:33:40
[ + 4 | ]

Mistä näitä viruksia oikein tulee

[41122] [tiedosto.mp4] [2.05 MB] [480x640] [] []

rotta

(167)  · 

syö

(77)  · 

kiina

(174)  · 

chink

(11)  · 

korona

(299)  · 

saastainen

 · 

kinkki

(17)  · 

vinosilmä

(34)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

riisineekeri

(27)  · 

orja

(47)  · 

kiinalainen

(28)  · 

jakkaranaama

(22)
24.03.2020 21:31:52
#322022 [+-] Piilota Suosittele

On se kumma kyllä kun kaikki kulkutaudit aina alkaa Kiinasta. Ottaen huomioon kuinka suuri osa meressä olevasta paskata ja ilmansaasteista tulee myös sieltä niin eikö me voitaisi viimein porukalla päättää muuttaa alue lasiaavikoksi.

25.03.2020 03:41:42 | 03:42:53
#322138 [+-] Piilota Suosittele

>>322135
Jos haluat rauhaa niin parabellum, ja meillä taitaa nuo tykärit vielä puuttua. Puhumattakaan siitä poliittisesta vallasta että saataisiin jokin ydinsota aikaan Iranin, Pakistanin, Intian, Pohjois-Korean ja Kiinan kanssa.
Eläisimme mielenkiintoisia aikoja

25.03.2020 04:01:22
#322146 [+-] Piilota Suosittele

>>322140
Kuulostaa joltakin mikä on pahempaa kuin dubstep, näyttää joltakin pahemmalta kuin japanilainen zombie.

Para bellum, sitähän mä oon ikäni harjotellu.

25.03.2020 08:02:12 | 08:02:26
#322185 [+-] Piilota Suosittele

>>322117
Vanhalla mä oon tässä kituutellu jo 10 vuotta korjaillen välillä. Hyvin toimii. Oikeastaan paremmin kun on vaihtanut halvat osat parempiin.

[ 18 viestiä | ]