ei pitäis olla vaan voittajia toi sarjakuvan henkilö on itse luuseri koska sanoo niin ja sen vuoksi myös että se on sokeriaddikti jolla ei ole itsekuria
[
1 viestiä
|
]
⭰
Animaatio
Skenehommat 4
dinnerit
Valupertin ylennys
työ apu
Aina käy näin
Ikuinen elämä
Kanapekonipasta pinaatilla
Margariinillä voideltua grillikylkeä ja jotain herkkua