Lakritsi Lakritsi
säikähti saatana säikähti saatana
muumit kalluilee muumit kalluilee
Mature toilet Mature toilet
SinäTuubaPaska - Lastenohjelmat SinäTuubaPaska - Lastenohjelmat
suojaus suojaus
6 juttua 6 juttua
jäi kela massit saamatta jäi kela massit saamatta
miltä tuntus kirves kyrvän juuressa miltä tuntus kirves kyrvän juuressa
Ootas hetki Ootas hetki
selkä poikki selkä poikki
ihana nainen ihana nainen
uravalintoja uravalintoja
vittu nää on neroja vittu nää on neroja
hullu temppu hullu temppu
dead end dead end
peliarvosteluja peliarvosteluja
naiset naiset
Pylly Pylly
Xenonauts 2 Xenonauts 2
Dedovshchina Dedovshchina
oispa pirii oispa pirii
Nätti neito Nätti neito
uusi kausi tulossa uusi kausi tulossa
 576 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 13.03.2020 23:48:11
[ + 1 | ]

Nyt kävi huonosti

[40664] [RipAstley.jpg] [0.08 MB] [460x777] [] []
RipAstley.jpg

rick rolling

14.03.2020 12:31:34
#317976 [+-] Piilota Suosittele

>>317789 Näin pyörätuoliin lopun elämäkseni sidottuna pidän tuota vitsiäsi sekä omalta kohdaltani, että meihin liikuntarajoitteisiin liittymättäkin melko tyhmänä ja vaivaannuttavana.

14.03.2020 13:57:17 | 13:58:13
#318034 [+-] Piilota Suosittele

>>317976
Pahoittelen jos loukkasin. Mahdolliset viittaukset tosielämän rajoitteisiin olivat puhdas vahinko.

Toisaalta olen tottunut käsittelemään elämän vaikeitakin asioita huumorin kautta. Tähän on vaikuttanut ratkaisevasti mm. toisen vanhempani sairaus, joka lopulta johti täydelliseen liikuntakyvyttömyyteen. Hänen kanssaan opin käsittelemään äärimmäisen vaikeita asioita sekä puhumaan niistä vailla häpeää ja kohtaamaan ne ilman jatkuvaa tuskaa.

14.03.2020 14:38:36
#318060 [+-] Piilota Suosittele

>>318034 Suurin harmituksen aiheeni on nimenomaan te "siskonveljenserkulla on sama vika, tiedän siis tunteen" -selittelijät. Tämä on asia jonka haittoja ei oikeasti tunne kukaan, joka ei henkilökohtaisesti ole siinä nimenomaisessa tilassa.

14.03.2020 14:58:04 | 15:02:32
#318065 [+-] Piilota Suosittele

>>318060
Minä en tiedä tunteitasi, enkä missään tapauksessa sellaista väitäkkään. Haitat kyllä tiedän, sillä olen toiminut omaishoitajana 25 vuotta.

ps. Jos oikeasti haluat puhua tästä asiasta niin oletan, että myös sinä kunnioitat minua. Muuten tämä jää tähän.

14.03.2020 15:03:19
#318068 [+-] Piilota Suosittele

>>318065 Niin, tiedät omat haittasi, et tiedä omaisesi omia haittoja. Esimerkiksi sitä koko ajan jäytävää itsetuhoa kasvattavaa tunnetta, joka tulee omasta kyvyttömyydestä ja siitä, että olet painolastina muille.

14.03.2020 15:11:27 | 15:13:46
#318073 [+-] Piilota Suosittele

>>318068
Meinaatko, että ei olisi tullut esille reilun 25 vuoden aikana seuratessa toisen kehon rappeutumista ja sitä kuinka toivo alkaa korvautua luovuttamisella ja avuntarve lisääntyy.

Että toisen ihon alle ei pääisi jo luonnostaan suorittaessa toimenpiteitä, jotka oman kehonsa hallinan säilyttäneet voivat suorittaa itsenäisesti ja omassa intiimissä rauhassa.

Että en olisi todistanut pelonsekaisia ja tuskaisia hetkiä kohti johtopäätöstä, että itsemurha voisi olla parempi ratkaisu kuin maata täysin liikuntakyvyttömänä ja lopulta todistanut miten sekin mahdollisuus on karannut ulottumattomiin oman kehon lopettaessa aivojen käskyjen kuuntelemisen.

[ 9 viestiä | ]