Ja jouluinen biisi taas Ja jouluinen biisi taas
No Mercy No Mercy
Kim Kim
Parkour :3 Parkour :3
PäästäniSekoamassa PäästäniSekoamassa
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
Lifehack Lifehack
Kalkkunan tarina Kalkkunan tarina
Ruoke ploki Ruoke ploki
jeccu :3 jeccu :3
VLC-Windows VLC-Windows
Shake weight cooling system Shake weight cooling system
Kosto on börheä >:3 Kosto on börheä >:3
Sekopäiden wiki artikkeleita Sekopäiden wiki artikkeleita
Ei olisi mahtunut edes tunkemalla Ei olisi mahtunut edes tunkemalla
pesulla pesulla
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
Hyödytön Hyödytön
Amerikan virallinen joulukuusi Amerikan virallinen joulukuusi
Last Christmas Last Christmas
Scifiä Scifiä
Manaaja Manaaja
Jouluinen glögi Jouluinen glögi
Erikoinen meininki Erikoinen meininki
 806 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.78 MB, 1 tiedosto, 04.03.2020 20:45:50
[ + 5 - | ]

Paskanpuhumisen mestarit

[40337] [tiedosto.mp4] [3.78 MB] [400x400] [] []

suvakit

(200)  · 

valehtelu

(13)  · 

kusetus

(54)
04.03.2020 23:46:32 | 23:47:07
#314319 [+-] Piilota Suosittele

Jos tarpeeksi monta kuolee rajalla ja merellä, se vähentää huomattavasti halua tulla tänne ja voimakas vastarinta näyttää, että eivät ole haluttuja tänne enää. Nyt on pakko laittaa kunnolla vastaan.

Jos heitä päästetään tänne edelleen vapaasti, lisää ja lisää vain tulee ja tulee tänne pyrkimään.

Nämä olivat tutun Kokoomuksen jäsenen sanat. Todella mukava ja asiallinen vähän alle 60-vuotias myyntipäällikkö.

05.03.2020 10:43:36
#314388 [+-] Piilota Suosittele

>>314319
Tässä on jo kustu pahasti, sillä nää jutut avioimesta euroopasta ja taikaseinästä ei tuu karisemaan pitkään aikaan. Menee varmaa joku 3-6kk neekereiden lahtausta rajalla ennen ku helpottaa. Varmaa vielä 10 vuode päästäkin legendat kiertää pimeässä afrikassa ja jotku yrittää.

05.03.2020 17:59:33 | 18:00:40
#314510 [+-] Piilota Suosittele

>>314388

Tässä kun tuota koronaan liittyvää uutisointia taas vilkaisi, niin kiesus, mitäpä jos eli ihan oikeasti kun, korona alkaa riehumaan siellä kymmentuhatpäisessä maahantunkeutujaporukassa.

Tippuuko porukkaa kuin lehtiä syksyllä? Rientääkö joku auttamaan? Vaarantaa oman henkensä ja/tai päästää koronan omille mailleen hallitsemattomasti? Vievätkö maahantunkeutujat Euroopasta tehohoitopaikat oman väen kuollessa? Vai käykö niin, että Turkilla on kuolleita molemmin puolin rajojaan makaamassa? Mitä kun ihmisjoukossa paniikki iskee ja koronatautiset maahantunkeutujat käyvät esimerkiksi Kreikan rajalla täysillä kimppuun? Ammutaanko kovilla ja jos korona ja rajanvartijoiden turvallisuus on kyseessä, niin ammutaanko todella kovilla?

Suomessa yhtäkkiä tänään 5 uutta tartuntatapausta. Tuo huolestuttaa jo sellaisenaan.
Ja Ruotsissa todella paljon tartuntoja, jotka juontavat juurensa Iraniin eli siellä homma on lähtenyt täysin lapasesta ja informaatiota peitellään - ja silti porukka lappaa siellä ja "uuden kotimaansa" välillä.
Ja sitten vielä kymmeniä tuhansia Syyrian, Afganistanin ja Irakin kavereita Kreikan rajalla - ja kohta korona siellä leviämässä.
Kyllä muuten vähän silmäpielessä tässä elohiiri nykii hermostuneena.

24.03.2021 22:04:55
#450466 [+-] Piilota Suosittele

>>314510
Tässä kun tuota koronaan liittyvää uutisointia taas vilkaisi, niin kiesus, mitäpä jos eli ihan oikeasti kun, korona alkaa riehumaan siellä kymmentuhatpäisessä maahantunkeutujaporukassa.


Noo, siitä tuli ulkonaliikkumiskielto.

[ 5 viestiä | ]