Grilli katos Grilli katos
Transfobia Transfobia
Että teki tiiätte Että teki tiiätte
Aa.. aaaAAAAAA!!!! Aa.. aaaAAAAAA!!!!
Oktoberfest 2 Oktoberfest 2
Tom Cruise kotkan meripäivillä Tom Cruise kotkan meripäivillä
Jarrutus Jarrutus
Goobyn hattu Goobyn hattu
Oululaismies Oululaismies
Canon in D major Canon in D major
Tuukka Virtaperko -kokoelma 10 Tuukka Virtaperko -kokoelma 10
Avaruuslentelyteoriointia Avaruuslentelyteoriointia
Ei oo homoa ku pallit ei koske Ei oo homoa ku pallit ei koske
Suikkanen juttelee Suikkanen juttelee
Mites se nyt näin? Mites se nyt näin?
Saunatakin vakiovarusteet Saunatakin vakiovarusteet
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
Elmer1n paras kaveri Elmer1n paras kaveri
nyt sattui akileeseen nyt sattui akileeseen
Pallivaha Pallivaha
Yksinäiset vuoret 2/4 Yksinäiset vuoret 2/4
Skorpioonit Skorpioonit
Avaruuslentelyteoriointia kakkonen Avaruuslentelyteoriointia kakkonen
 692 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 28.01.2020 23:22:49
[ + 8 | ]

Persujen perhemalli

[39002] [FB_IMG_1580242853502.jpg] [0.04 MB] [700x454] [] []
FB_IMG_1580242853502.jpg

aito avioliitto

 · 

vasarahai

29.01.2020 03:43:18
#300256 [+-] Piilota Suosittele

Mää voin uskontoni virallisena henkisenä esiintuojana julistaa kenet vaan parisuhteeseen. En vaan ymmärrä, että minkä vitun takia (paitti tietenki laillisen perintäoikeuden vuoksi) kenenkään napaa kutittaa se, että onko ne jonku uskonnon nimissä kavereita keskenään vai ei.

29.01.2020 09:10:34
#300295 [+1] Piilota Suosittele

Suvakkipersehuorien perheessä toinen vanhempi on aina homo tai lesbo. Syy miksi lapsista tulee mielisairaita

29.01.2020 11:11:20
#300325 [+1] Piilota Suosittele

Ottasin sen verta lasten puolesta kantaa, että ne joutuu helposti kiusanteon piiriin jos vanhempina on 2 samaa sukupuolta olevaa tai "muu" sukupuolisuuden omaavia @veikko .

30.01.2020 06:11:19
#300682 [+1] Piilota Suosittele

>>300459
Olikohan se niin?

Naama kiinni! Ei minua haittaa homous tai lesbous, mutta jos se haittaa viattoman, mahdollisesti adoptoidun lapsen elämää paljonkin, en kannusta tällaisia pariskuntia hankkimaan tai adoptoimaan.

Eri mieltäköhän?

[ 19 viestiä | ]